نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲

امکان آپدیت رایگان Kena: Bridge of Spirits به نسخه نسل نهمی

اکانت توییتر Emberlab در پاسخ یکی از کاربران تایید کرده که بازی Kena: Bridge of Spirits دارای قابلیت ارتقای رایگان از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 است.

یکی از اتفاقات خوبی که با آمدن کنسول‌های نسل جدید رخ می‌دهد معرفی و عرضه تعداد زیادی بازی جدید است. یکی از آثاری که همزمان با معرفی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 معرفی شد بازی Kena: Bridge of Spirits است که قابلیت بین نسلی دارد؛ یعنی کسانی که فعلا قصد خرید کنسول جدید ندارند می‌توانند بعدا این بازی را از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 ارتقا دهند. تصاویری که تاکنون از Kena: Bridge of Spirits منتشر شده‌اند نشان‌دهنده گرافیک بصری جذاب این بازی هستند. همچنین تاریخ انتشار بازی هم اعلام شده است.

وظیفه ساخت بازی Kena: Bridge of Spirits برعهده‌ی استودیوی Emberlab است. اخیرا یکی از مخاطبان در توییتر این سوال را مطرح کرده بود که آیا امکان ارتقای بازی به‌صورت رایگان از PS4 به PS5 وجود دارد یا نه. اکانت رسمی Emberlab در جواب به این سوال پاسخ مثبت داده و این موضوع را تایید کرده است.

قرار است بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور) منتشر شود. این بازی علاوه بر پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از طریق فروشگاه Epic Games برای پی سی هم عرضه می‌شود.

نظر شما درباره‌ی بازی Kena: Bridge of Spirits چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده