نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۳

مرد مورچه‌ ای ، اسکین کاراکتر جدید بازی فورتنایت

براساس ادعای منابع غیررسمی، اسکین شخصیت مرد مورچه‌ای (Ant-Man) از قهرمانان دنیای مارول، جدیدترین کراس‌اور بازی فورتنایت با کاراکترهای مارول خواهد بود.

شخصیت‌های دنیای فانتزی مارول تاکنون حضور گسترده‌ای در بازی بتل رویال و شوتر فورتنایت داشته‌اند. حالا و براساس شواهد به‌دست آمده به نظر می‌رسد که Ant-Man جدیدترین موردی است که به جمع اسکین‌های این بازی خواهد پیوست. فاش کنندگان اطلاعات بازی فورتنایت تیزری را منتشر کردند که با قاطعیت به اضافه شدن قهرمان کوچک مارول در آینده‌ی نزدیک اشاره دارد. هرچند اپیک گیمز هنوز واکنشی نسبت به آن نشان نداده است.

در این تیزر، پُرتال جدیدی را مشاهده می‌کنیم که به‌عنوان بخشی از خط داستانی Zero Point بازی فورتنایت در هفته‌های گذشته باز می‌شدند. این درگاه، یک محیط جنگی را به تصویر می‌کشد و درحالی که دوربین روی زمین قرار گرفته، صدای بال حشره به گوش می‌رسد. البته همان‌طور که مشاهده می‌کنید، خود انت من در این ویدیو دیده نمی‌شود اما دیتاماینرها به اسم رمز این پرتال یعنی «SmallFry» دست پیدا کردند که احتمال ارتباط آن با شخصیت انت من را افزایش داده است.

تیزر فاش شده از بازی فورتنایت

معمولاً پرتال‌ها قبل از اینکه تأیید رسمی کراس‌اور جدید بازی اعلام شود برای مدت کوتاهی باز می‌شوند. به‌عنوان مثال قبل از اینکه به‌صورت رسمی از کراس‌اور Tron رونمایی شود، پرتال دیجیتالی و آبی رنگ مرتبط با آن را در بازی مشاهده کردیم. ضمن اینکه این موضوع برای کراس‌اور Street Fighter نیز صدق می‌کند؛ جایی که استیج Suzaku Castle شخصیت Ryu درون پرتال دیده می‌شد.

اکثر شخصیت‌های فصل پنجم بازی به‌جای ابرقهرمانان کامیک بوکی به کاراکترهای دنیای بازی‌های ویدیویی اختصاص داشته است. چهره‌های آشنایی از مجموعه بازی‌های Alien، Halo، God of War، Predator و GI Joe که صورت اسکین‌های جدید بازی و چالش‌های مختلف در بازی حضور داشتند.

احتمالاً انت من یکی از آخرین شخصیت‌هایی است که در سیزن 5 بازی حضور پیدا می‌کند. باتوجه به اینکه امکان خرید بتل پس جدید فورتنایت تنها تا ۱۵ مارس فراهم شده است، به احتمال زیاد فصل ششم بازی از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. اگر استراتژی همیشگی اپیک گیمز در این فصل هم اجرا شود، ابتدای هر فصل با یک رویداد بزرگ همراه می‌شود که تقریباً به‌طور قطع با وضعیت ناپایدار Zero Point در ارتباط خواهد بود. فصل پنجم چپتر دوم فورتنایت Zero Point نام داشت و در جریان داستان آن مأمور جونز تمامی جایزه‌بگیران حرفه‌ای را دور یکدیگر جمع کرده و شاهد اضافه شدن مندلورین و بیبی یودا به بازی بودیم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده