// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸

Wargame: Red Dragon ، بازی رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز

به‌تازگی بازی رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گرفته و بازی رایگان هفته آینده هم مشخص شده است.

هر هفته فروشگاه اپیک گیمز بازی رایگان جدیدی را در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد. این هفته هم بازی جدید این فروشگاه مشخص شد. کاربران کامپیوتر که در فروشگاه اپیک گیمز حساب کاربری دارند، می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوط‌به بازی‌های رایگان، بازی Wargame: Red Dragon را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که با اضافه کردن این بازی به فهرست بازی‌های خود، برای همیشه رایگان خواهد بود. Wargame: Red Dragon یک بازی استراتژی همزمانی است که در جریان آن بازیکنان در نقش نیروهای نظامی غربی قرار گرفته و باید تهدیدهای داخل آسیا مبارزه کنند. دراین‌میان نیروهای ژاپنی، چینی، کره شمالی، کره جنوبی، استرالیا و نیوزلند هم به کمک شما خواهند آمد.

به‌عبارتی بازیکنان می‌توانند از میان ۱۷ ملت داخل بازی، ملت مورد نظر خود را انتخاب و از میان ۱۴۵۰ نیروی جنگی، تیم نبرد خود را تشکیل دهید. Wargame: Red Dragon دارای یک بخش تک‌نفره با نبردهای همزمانی است، اما یک بخش چندنفره هم دارد که در جریان آن ۲۰ نفر می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. در انتها اشاره کنم که Surviving Mars بازی رایگان هفته آینده فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده