// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

اعمال تغییرات در رابط کاربری پلی استیشن 4 با آپدیت جدید

فاز بتا آپدیت 8.50 پلی استیشن 4 به‌تازگی جهت آزمایش در دسترس افراد خاصی قرار گرفته و شامل حذف یک بخش از رابط کاربری کنسول  می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فاز بتا آپدیت 8.50 پلی استیشن 4 در حال حاضر در دسترس کاربران منتخب قرار گرفته است. این آپدیت بخش Playstation Communities را حذف می‌کند و در عین حال بهبودهایی را نیز شامل می‌‌شود.

با این آپدیت حالا کاربران می‌توانند انتخاب کنند اعلان‌های گروه‌هایی را که در آن‌ها عضو هستند خاموش یا روشن کنند. همچنین کاربر در صفحه‌ی Game Session با استفاده از گزینه‌ی Request to Join می‌تواند از صاحب Session درخواست کند که به بازی آن‌ها ملحق شود. علاوه‌بر این‌ها، اگر مشغول تجربه‌ی بازی‌ای هستید که آن را پنهان (Hidden) کرده‌اید، سایر کاربران دیگر قادر به دیدن شما هنگام بازی کردن آن بازی خاص نیستند.

آپدیت 8.0 پلی استیشن 4 آخرین آپدیت بزرگ این کنسول بود که چند ماه پیش منتشر شد و تغییراتی نسبتا مهمی را به همراه داشت؛ از جمله ادغام بخش Party و Messages، سیستم ورود دومرحله‌ای بهبود‌یافته و آواتارهای رایگان جدید. همچنین در ماه دسامبر گذشته نیز شاهد انتشار آپدیت 8.03 بودیم که علاوه‌بر بهبود پایداری سیستم‌عامل، قابلیت غیرفعال کردن صدای Game Chat را به پلی استیشن 4 اضافه می‌کرد.

نظر شما کاربران زومجی در خصوص این تغییرات چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده