// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶

تاخیر در عرضه بازی Guilty Gear Strive

استودیو آرک سیستم ورکس در جریان یک بیانیه اعلام کرده که بازی Guilty Gear Strive در فروردین ماه ۱۴۰۰ عرضه نخواهد شد.

مدتی پیش بود که بتای عمومی بازی Guilty Gear Strive در دسترس قرار گرفت و علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای، جدیدترین نسخه از Guilty Gear را تجربه کردند. حال باتوجه‌به بیانیه اخیر استودیو آرک سیستم ورکس (ArcSystem Works)، علاقه‌مندان به این بازی باید زمان بیشتری را برای تجربه نسخه نهایی صبر کنند.

آرک سیستم ورکس که وظیفه توسعه و نشر Guilty Gear Strive را برعهده دارد، اعلام کرده که این بازی به‌جای عرضه در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ (۹ آوریل)، در تاریخ ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ (۱۱ ژوئن) عرضه می‌شود. به‌عبارتی کاربران باید دو ماه بیشتر از زمان اعلام شده قبل، برای عرضه نسخه استرایو منتظر بمانند.

تیم سازنده در جریان بیانیه خود اعلام کرده که اصلی‌ترین دلیل برای تاخیر بازی، بازخوردهای کاربران از بتای عمومی Guilty Gear Strive بوده تا بتوانند مشکلات اعلام شده را به صورت کامل رفع کرده و تجربه‌ی بهتری را ارائه دهند. معمولا تاخیر یک بازی در راستای رفع مشکلاتی که کاربران در جریان نسخه بتا آن را به گوش سازنده رسانده‌اند، کمک می‌کند تا سازنده بتواند کیفیت بازی خود را بیش‌ازپیش بالاتر ببرد. ازاین‌رو انتظار می‌رود آرک سیستم ورکس هم در تاریخ ذکر شده، تجربه‌ی بهتری را در اختیار کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار دهد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده