// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱

قیمت Destruction AllStars پس از خروج این بازی از پلی استیشن پلاس

همچنان اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس هستید، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی جداگانه می‌توانید به دانلود بازی Destruction AllStars بپردازید. حالا می‌دانیم قیمت اصلی بازی چه‌قدر خواهد بود.

اگر تا پیش از تاریخ ۶ آوریل (۱۷ فروردین) به دانلود بازی Destruction AllStars بپردازید، دیگر تا همیشه با اشتراک پلی استیشن پلاس خود به این بازی دسترسی دارید. اما براساس صحبت‌های چند ماه قبل سونی، عده‌ای از گیمرها فکر می‌کردند که از تاریخ ۱۸ فروردین فقط می‌توانند بازی Destruction AllStars را با قیمت ۷۰ دلار تهیه کنند. ولی اکنون مشخص شد که قرار است قیمت بازی Destruction AllStars برابر با ۲۰ دلار باشد؛ تا افراد بیشتری بتوانند مشغول مبارزه در اتومبیل با دیگر گیمرها شوند. استودیو Lucid Games باور دارد که برچسب قیمت ۲۰ دلاری کمک زیادی به افزایش طول عمر این بازی آنلاین می‌کند.

آخرهفته‌هایی که در آن XPهای دوبرابر دریافت می‌کنید، مجموعه‌ای از چالش‌های جدید و حتی مراحل تک‌نفره‌ی متفاوت از مواردی هستند که در آینده برای بازی Destruction AllStars عرضه می‌شوند. به این شکل تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی مدام استودیو Lucid Games به عرضه حالات و مراحل تازه برای بازی Destruction AllStars ادامه می‌دهد؛ محتواهایی که برخی از آن‌ها باید با پول مجازی داخل بازی خریداری شوند.

تمامی موارد نام‌برده به نوعی اخبار خوبی برای بازی Destruction AllStars هستند. زیرا اکثر رسانه‌ها فکر می‌کردند که این بازی اصلا قدرت به فروش رسیدن با قیمت ۷۰ دلار را ندارد و از قضا بزرگ‌ترین مشکل آن در روز عرضه، کمبود محتوا است که باید با آمدن مراحل متفاوت برطرف شود. حالا باید صبر کرد و دید که چند ماه بعد بازی Destruction AllStars چه وضعیتی را تجربه می‌کند و چند گیمر فعال روی پلی استیشن 5 سونی دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده