// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰

Dragon Age 4 یک بازی آنلاین سرویس محور نخواهد بود

جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ گفته پس از شکست بازی Anthem و موفقیت Star Wars Jedi: Fallen Order، الکترونیک آرتز برای Dragon Age 4 تصمیم متفاوتی گرفته است.

بازی Anthem قرار بود یک تجربه سرگرم کننده و لذت بخش را در اختیار کاربران قرار دهد، اما با شکست مواجه شد و اخیرا هم اعلام شد که رسما پروژه بازسازی بازی لغو شده و تیم ساخت انتم به تیم توسعه‌دهنده Dragon Age 4 پیوسته است. ازطرفی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی، نشان داد که هنوز بازی‌های تک‌نفره سود‌آور هستند. طبق آخرین گزارش‌ها، Star Wars Jedi: Fallen Order بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است.

ازاین‌رو جیسون شرایر، یکی از نویسنده‌های بلومبرگ، در گزارش اخیر خود اعلام کرده که باتوجه‌به منابع خود، بازی Dragon Age 4 در ابتدا قرار بود یک بازی آنلاین و دارای بخش چندنفره باشد. این در حالی است که شکست خوردن بازی Anthem درکنار موفقیت Star Wars Jedi: Fallen Order، آن را به یک بازی نقش‌آفرینی با محوریت بخش تک‌نفره تبدیل کرده است.

متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Dragon Age 4 درنظر گرفته نشده است و احتمالا شاهد عرضه آن برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس باشیم. دراین‌میان اشاره کنم که داستان بازی در سرزمین Tevinter Imperium روایت می‌شود که در Inquisition به آن اشاره‌هایی شده بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده