نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

نسخه جدید PUBG معرفی شد؛ بتل رویالی در زمان آینده

شرکت Krafton امروز رسما از نسخه جدید پابجی به اسم PUBG: New State رونمایی کرد که دنباله بازی قبلی است. برای اطلاع از جزییات بازی و همینطور تریلر معرفی آن همراه زومجی باشید.

پابجی به‌عنوان یک بازی بتل رویال، اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و خیلی زود آنقدر در بین گیمر‌ها محبوبیت پیدا کرد که بعدا شرکت‌های مختلف دیگری هم با الهام از آن، سراغ این سبک از بازی‌ها رفتند. از چندی پیش شایعه‌ها و اشارات مختلفی به نسخه جدید پابجی می‌شد و در این راستا، امروز شرکت Krafton رسما از نسخه جدید پابجی به اسم PUBG: New State رونمایی کرد. 

PUBG: New State قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون منتشر شود و به همین دلیل، به‌طور دقیق‌تر می‌توان آن را دنباله بازی پابجی موبایل دانست. در ادامه می‌توانید تریلر بازی PUBG: New State را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه‌به تریلر بازی، پابجی: نیو استیت یک تجربه بتل رویال خواهد بود که البته تفاوت‌هایی با نسخه اول پابجی دارد. به‌طور دقیق‌تر، این بازی بازیکنان را به زمان آینده و سال ۲۰۵۱ خواهد برد و به همین دلیل حال و هوا، محیط بازی و حتی طراحی اسلحه‌های آن کمی متفاوت هستند. این مورد حتی برای تجهیزاتی چون ماشین‌ها هم صدق می‌کند. 

با اینکه بازی PUBG: New State رسما به‌عنوان نسخه جدید پابجی معرفی شده، ولی گزارش‌هایی از احتمال در دست ساخت بودن پابجی 2 هم به‌گوش می‌رسند که قرار است برای کنسول‌ها و کامپیوتر در دسترس قرار بگیرد. نظر شما در مورد بازی PUBG: New State چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده