// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

موارد بهبود یافته گیم پلی Outriders به لطف تاخیر بازی

بارتک کمیتا، کارگردان خلاق Outriders، در مصاحبه اخیر خود گفته با تأخیر این بازی بسیاری از مشکلات Outriders رفع شده است. وی در ادامه در مورد جزئيات این بهبودها گفته است.

بازی Outriders درابتدا قرار بود در فصل پاییز یا زمستان عرضه شود، اما تأخیر خورد و به ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (یک آوریل) موکول شد. ازاین‌رو تیم سازنده اعلام کرد که حال وقت بیشتری برای پولیش کردن و رفع مشکلات بازی دارد تا Outriders همان تجربه‌ای باشد که کاربران منتظر آن هستند.

این در حالی است که به‌تازگی بارتک کمیتا، مصاحبه‌ی جدیدی را با سایت Wccftech انجام داده و در جریان آن توضیحاتی را از وضعیت بازی ارائه کرده است. وی اعلام کرده که در این بازه زمانی مشکلات کوچک بسیاری حل شده است که شاید موارد خاصی نبوده‌اند، اما روی تجربه‌ی بازیکن تأثیرگذار بوده است.

وی دراین‌باره می‌گوید «تجربه کلی گیم‌پلی و همچنین تجربه‌ی نهایی شما از بازی شامل درکنار هم قرار دادن موارد کوچک می‌شود. مورد بزرگی وجود نداشت که آن را فراموش کرده باشیم، بلکه صدها چیز کوچک وجود داشتن که همه آن‌ها باعث می‌شد تجربه‌ی ناخوشایندی را کسب کنید. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم تا حد امکان آن‌ها را رفع کنیم تا کاربران بهترین تجربه‌ی ممکن را کسب کنند. می‌دانم که در حال حاضر ویژگی‌های بازی به یک سری تغییرات کوچک و بزرگ نیاز دارد، اما می‌خواستم به مواردی رسیدگی کنم که بازیکنان را راضی نگه دارد. می‌دانستیم که چرا این مورد هدف ما است و موارد متعدد کوچکی وجود داشت و می‌خواستیم آن را رفع کنیم. درغیراین‌صورت، جمع شدن تمامی این مشکلات کنار یکدیگر، باعث درست کار نکردن بازی می‌شد.»

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های بارتک کمیتا چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده