// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱

احتمال حضور بازیگر سریال ویچر در پروژه ای مرتبط به Mass Effect

هنری کویل تصویر جدیدی را از در اینستاگرام خود منتشر کرده که خبر از یک پروژه مخفی و احتمالا مرتبط با جهان Mass Effect می‌دهد.

هنری کویل یکی از هنرپیشه‌های مطرح سینما و تلویزیون است که از قضا به بازی‌های ویدیویی هم علاقه دارد. تابه‌حال وی در گفت‌وگوهای مختلفی علاقه خود را به بازی‌های ویدیویی و بازی Skyrim اعلام کرده است. همچنین وی سابقه بازی کردن در نقش گرالت را هم در سریال ویچر دارد که یکی از شخصیت‌های محبوب بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید.

این در حالی است که هنری کویل به‌تازگی تصویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و در توضیحات آن نوشته است «پروژه مخفی؟ یا شاید فقط یک کاغذ با نوشته‌هایی روی آن. فکر کنم فعلا باید صبر کنید و منتظر بمانید.» بااینکه نوشته‌های روی کاغذ خوانا نیستند، اما Focus Magic با اعمال تغییراتی روی تصویر موفق شده برخی از کلمات نوشته شده را قابل رویت کند.

ازاین‌رو روی کاغذ داخل تصویر شاهد کلمه‌هایی نظیر Cerberus، Tali'Zorah و Geth هستیم. مواردی که مربوط‌به جهان Mass Effect و مخصوصا نسخه سوم است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که هنری کویل در حال ایفای نقش در چه پروژه‌ای است. شاید او در نسخه بعدی مس ایفکت حضور داشته باشد یا اینکه نتفلیکس در حال ساخت یک پروژه با محوریت این مجموعه دوست داشتنی است. تیم پی سی گیمر به بایوور و الکترونیک آرتز ایمیل فرستاده است تا بیش‌ازپیش، این قضیه روشن شود.

همچنین اشاره کنم که متن روی کاغذ، مربوط به توضیحات ویکیپدیا بازی Mass Effect 3 می‌شود و در زیر جدا از تصویر اصلی، تصویر نوشته داخل متن را هم می‌توانید مشاهده کنید.

نوشته روی کاغذ و مرتبط با Mass Effect 3

هنری کویل در حال گریم


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده