نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸

بازی Anthem به پایان راه رسید

بازی Anthem که قرار بود با یک سری تغییرات اساسی دوباره عرضه شود، توسعه آن متوقف شد.

سال ۲۰۱۹ بود که استویدیو بایوور با همکاری الکترونیک آرتز پس از نمایش‌های جذاب و انتظارات فراوان یک بازی کاملا جدیدی را روانه بازار کرد. بازی اکشن آنلاین Anthem با ایجاد توقعات فراوان اما بنابه دلایل مختلفی نتوانست رضایت فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی و گیمرها را جلب کند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که مدتی است گزارش‌هایی مبنی‌بر احتمال ساخت و انتشار یک نسخه ریبوت از این بازی تحت عنوان Anthem Next مطرح شده است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که خبری از توسعه این بازی نخواهد بود و پرونده آن به‌طور کامل بسته شده است.

پس از انتشار Anthem و مشکلات گوناگونی که بازی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کرد، عوامل تولید نتوانستند آن‌طور که انتظار می‌رفت حداقل با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد وضعیت بازی را بهتر و رضایت از دست رفته کاربران را جلب کنند. پس از اینکه اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی تیم سازنده اعلام کرد که تمرکز اصلی آن‌ها روی ارایه یک تجربه ایده‌آل و رفع ایرادهای آن درقالب یک نسخه ریبوت است.

کاراکتر و دنیای بازی شوتر Anthem

حال با استناد به‌گفته‌های کریستین دیلی، مدیر شعبه شهر آستین استودیوی بایوور، محدودیت‌های ایجاد شده توسط ویروس کرونا و به‌دنبال آن شرایط سخت دورکاری، تاثیرات منفی زیادی روی روند توسعه بازی Anthem Next به‌وجود آمده است.

«اگرچه سال ۲۰۲۰ میلادی کاملا متفاوت با گذشته بود، اما ما همچنان سعی کرده‌ایم به‌صورت دورکار و از منزل وظایف خود را انجام دهیم، اما شیوع ویروس کرونا روی روند تولید بازی‌های استودیوی بایوور تاثیر گذاشت و تمام برنامه‌های ما را دستخوش تغییر قرار داد.»

او در بخش از بیانیه خود اعلام کرد که اعضای استودیوی بایوور تصمیم گرفته‌اند تمام تمرکز خود را روی توسعه آثاری چون Dragon Age، دنباله بازی Mass Effect و همچنین پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic معطوف کنند. 

«بازی‌سازی کار سختی است. گرفتن تصمیمات این‌چنینی نیز اصلا آسان نیست. با حرکت به سمت جلو باید تمرکز خود را به‌عنوان یک استودیو حفظ کرده و تمام قدرت خود را در مسیر توسعه آثاری چون نسخه جدید Dragon Age، سری Mass Effect و ارایه به‌روزرسانی‌هایی برای بازی Star Wars: The Old Republic استفاده کنیم.»

چنانچه شما هم فرصت تجربه بازی Anthem را به‌دست آورده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص ساخته جنجالی بایوور و الکترونیک آرتز را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده