نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۲

اپراتورها و محتوای جدید در تریلر بتل پس فصل دوم COD: Black Ops Cold War

تریلر جدیدی که محتوای فصل دوم بازی جدید کال آو دیوتی منتشر شده، اپراتورها، نقشه‌ها و سایر آیتم‌های جدید بتل پس بازی را معرفی می‌کند.

بالاخره در آستانه آغاز فصل دوم بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone قرار داریم و این در حالی است که بازیکنان می‌توانند از همین الان اقدام به پیش نصب آپدیت‌های مورد نیاز فصل جدید کنند. محتوای Season 2 از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز ۶ اسفند ۹۹ برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفته و به همین مناسبت، تریلر جدیدی از بتل پس جدید کال آو دیوتی منتشر شده تا دید اولیه‌ای از آنچه که باید از فصل جدید انتظار داشته باشیم را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

تریلر بتل پس فصل ۲ بازی کال آو دیوتی کلد وار با محوریت اپراتورها، نقشه‌ها، سلاح‌ها و حالت‌های جدید بازی که در آپدیت این هفته اضافه خواهند شد به استقبال فصل جدید می‌رود. نقشه‌های جدید و همینطور حالت مورد انتظار Outbreak کاملاً رایگان هستند ولی اکثر اپراتورهای جدید، سلاح‌ها و اسکین‌های مخصوص آن‌ها بخشی از Battle Pass بازی را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو دسترسی داشته باشید.

دانلود از آپارات

چهار اپراتور جدید در این فصل به Black Ops Cold War و Warzone می‌پیوندند. شخصیت ناگا (Naga) از Warsaw Pact اولین اپراتوری است که در بتل پس فصل دوم به بازی اضافه می‌شود. ناگا هم مانند Stitch در فصل اول بازی به‌عنوان شخصیت اصلی بتل پس معرفی می‌شود. مکسیس (Maxis)، ولف (Wolf) و ریواس (Rivas) نیز در ادامه‌ی این فصل معرفی خواهند شد.

در فصل دوم همچنین ۶ اسلحه‌ی جدید به بازی اضافه می‌شوند که شامل FARA 83 (در سطح ۱۵ در دسترس قرار می‌گیرد)، LC10 (در سطح ۳۱ در دسترس قرار می‌گیرد، R1 Shadowhunter، قمه، سلاح اسنایپر ZRG با فشنگ‌های ۲۰ میلی‌متری و نوعی بیلچه نظامی جمع‌شدنی به نام Military tri-fold shovel E-Tool می‌شوند.

فصل دوم بازی جدید کال آو دیوتی علاوه‌بر آیتم‌های قابل خرید Battle Pass یک حالت زامبی بسیار بزرگ به نام Outbreak نیز خواهد داشت که در آن بازیکنان در گروه‌های چهار نفره در نقشه‌ی بزرگی به مقیاس نقشه Warzone قرار می‌گیرند تا با تکمیل چالش‌های مختلف و مبارزه علیه زامبی‌ها برای زنده ماندن تلاش کنند.

پوستری از فصل دو بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

در متن رسمی اکتیویژن در توصیف حالت Outbreak نوشته شده:

« Outbreak در ادامه‌ی داستان Dark Aether در مناطق وسیعی به نام کوه‌های Ural اتفاق می‌افتد. جایی که گروه‌های جدیدی از دشمنان بازی به همراه اهداف مختلف تیمی، جوایز ویژه و چالش‌های جذابی انتظار بازیکنان را می‌کشد. مأموران Requiem باید با استفاده از تمامی امکاناتی که در اختیار دارند، مأموریت خود را پیش از فراهم شدن فرصت Exfil با موفقیت به پایان برسانند.»

Call of Duty: Black Ops Cold War در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. فصل دوم جدیدترین نسخه‌ی مجموعه کال آو دیوتی ‌فردا ۲۵ فوریه (۷ اسفند) منتشر می‌شود. گفتنی است که همزمان با انتشار فصل دوم بلک آپس کلد وار، تجربه‌ی بخش چندنفره‌ و زامبی این بازی از ۷ تا ۱۴ اسفند به مدت یک هفته برای همه رایگان خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را درباره فصل جدید بازی Call of Duty Black Ops Cold War به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده