// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹

عقب افتادن تاریخ انتشار بازی Gran Turismo 7

ظاهرا مراحل توسعه‌ی بازی مورد انتظار Gran Turismo 7 به مشکلاتی برخورده که تیم توسعه را مجبور کرده تاریخ انتشار آن را عقب بیندازند. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

طبق جدیدترین اخبار، تاریخ انتشار Gran Turismo 7 به خاطر مشکلاتی که همه‌گیری کرونا برای تیم توسعه‌ی بازی ایجاد کرده، تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. جیم رایان در مصاحبه‌ی جدید خود با مجله‌ی GQ بیانیه‌ای از طرف استودیوی Polyphony Digital منتشر کرده که در آن اشاره می‌شود گرن توریزمو 7 دیگر در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد.

در متن این بیانیه می‌خوانیم: «مراحل توسعه‌ی GT7 با مشکلاتی مرتبط با شیوع کرونا مواجه شده است و به همین دلیل سال انتشار آن از ۲۰۲۱ به ۲۰۲۲ تغییر پیدا می‌کند. در حال حاضر شرایط بسیار چالش‌برانگیز شده و مدام در حال تغییر است. روند پیشرفت برخی از جنبه‌های حیاتی و مهم تولید گرن توریزمو 7 در چند ماه اخیر کند شده است. هروقت که موقیت مناسب بود، جزئیات تاریخ انتشار GT7 را اعلام خواهیم کرد.»

این در حالی است که جیم رایان از عرضه بازی Days Gone برای پی سی خبر داده است و همچنین تایید کرد که بازی‌های انحصاری پلی استیشن بیشتری برای کامپیوتر عرضه خواهند شد.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده