نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

مشخصات سخت ‌افزاری نسخه پی سی بازی Kingdom Hearts 3

پس از اینکه مشخص شد سری Kingdom Hearts بالاخره راهی پلتفرم پی سی نیز می‌شود، حال استودیوی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی از مشخصات سخت‌افزاری آن پرده‌برداری کرد.

اگر از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و اکشن و همچنین دنیای جذاب دیزنی باشید، حداقل برای یک‌بار هم که شده یکی از نسخه‌های مجموعه Kingdom Hearts را تجربه کرده‌اید. اثری که ابتدا در سال ۲۰۰۲ توسط استودیوی اسکوئر انیکس منتشر و تابه‌امروز بیش از ۱۲ نسخه متفاوت از آن روانه بازار شده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بالاخره پس از سال‌ها انتظار چندی پیش تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که به‌زودی سری کینگدام هارتس ازطریق فروشگاه اپیک گیمز برای کاربران پلتفرم پی سی نیز روانه بازار خواهد شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی اسکوئر انیکس حداقل مشخصات سخت‌افزاری و همچنین پیشنهادی خود برای اجرای بازی را منتشر کرد. براساس اطلاعات موجود، سیستم سخت‌افزاری هرکاربر حداقل باید متشکل از یک پردازنده مرکزی Intel Core i5، حافظه رم هشت گیگابایت و یک کارت گرافیکی انویدیا جی‌فورس GTX 760 باشد. 

باوجود اینکه مشخصات پیشنهادی تیم سازنده برای اجرای بازی روی بهترین حالت ممکن چندان فاصله زیادی با مشخصات حداقلی ندارد، اما افرادی که به‌دنیال تجربه ایده‌آل بازی هستند باید از یک پردازنده مرکزی Core i5 7500، حافظه رم هشت گیگابایت و یک کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1070 استفاده کنند. در ادامه می‌توایند مشخصات کامل مورد نیاز اعلام شده را مشاهده کنید.

مشخصات حداقلی:

سیستم‌عامل: ویندوز 10 (64 بیتی) 

پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-3330 3.0GHz یا AMD Ryzen R3 1200

کارت گرافیک: AMD Radeon R7 260X یا انویدیا جی‌فورس GTX 760

حافظه VRAM: دو گیگابایت

حافظه رم: ۸ گیگابایت

فضای ذخیره لازم: ۷۵ گیگابایت

سیستم پیشنهادی: 

سیستم‌عامل: ویندوز 10 (64 بیتی) 

پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-7500 3.4GHz یا AMD Ryzen 3 3100 4-Core 3.6GHz

کارت گرافیک: AMD Radeon RX Vega 56 یا انویدیا جی‌فورس GTX 1070

حافظه VRAM: هشت گیگابایت

حافظه رم: ۸ گیگابایت یا بیشتر 

فضای ذخیره لازم: ۷۵ گیگابایت

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است مجموعه Kingdom Hearts شامل Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMix، بازی Kingdom Hearts 2.8 Final Prologue و بازی Kingdom Hearts 3 به‌همراه تمام بسته الحاقی آن در تاریخ ۱۰ فروردین (۳۰ مارس) عرضه شود. 

اگر شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از عملکرد مجموعه کینگدام هارتس روی پی سی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده