نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

دماسنج: از شایعات Call of Duty جدید تا آینده جنگ ستارگان

در هفت روز گذشته،‌ اتفاقات بسیار زیادی از جمله شایعات پیرامون نسخه جدید Call of Duty و آینده مجموعه فیلم‌های استار وارز در صنعت سرگرمی رخ داد. در دماسنج این هفته،‌ به مرور این اتفاقات می‌پردازیم. 

در دوازدهمین قسمت دماسنج، باز هم مانند همیشه سری زده‌ایم به مهم‌ترین اخبار دنیای سرگرمی و با اتفاقاتی که در این صنعت افتاد، شوخی کردیم. هفته پیش، رایان جانسون به‌صورت رسمی اعلام کرد که برخلاف شایعات منتشر شده، سه‌گانه بعدی جنگ ستارگان او لغو نشده است. در ادامه اخبار بسیار جذاب و جالب هفته پیش، مطلع شدیم که احتمال دارد که نسخه بعدی بازی Call of Duty، دوباره در دوران جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. در دماسنج این هفته، از خجالت این دو خبر در آمده‌ایم.

علاوه‌بر این اخبار، هفته پیش دوباره شایعات جدیدی پیرامون نسخه جدید بازی سایلنت هیل در فضای مجازی منتشر شد. نسخه بعدی سایلنت هیل، یکی از آن بازی‌هایی است که هر چند وقت یک‌بار، شایعات بسیار زیادی در رابطه با آن منتشر می‌شود. یکی دیگر از اتفاقات بسیار مهم هفته گذشته، برگزاری یک نینتندو دایرکت پس از گذشت بیش از یک سال بود. نینتندو دایرکتی که به هیچ‌وجه در حد انتظارات نبود و طرفداران نینتندو را تا حد بسیار زیادی ناامید کرد. در دماسنج ۱۲، به این دو خبر نیز می‌پردازیم.

اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین اتفاق هفت روز گذشته دنیای سرگرمی، برگزاری رویداد آنلاین بلیزارد بود. رویدادی که در آن علاوه‌بر انتشار اطلاعات جدیدی از دیابلو ۴، اعلام شد که نسخه ریمستر بازی دیابلو ۲، امسال در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین بلیزارد با عرضه سه تا از بازی‌های فوق‌العاده محبوب قدیمی خوب در قالب یک کالکشن، بسیاری از طرفداران را به وجد آورد. چه اخبار هفته گذشته را دنبال کرده‌اید و چه نه، دماسنج این هفته را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده