// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۳

ویدیو جدید Mount & Blade 2؛ نمایش ویژگی ‌ها و مکان ‌های تازه بازی

سازندگان Mount & Blade 2 به‌تازگی با انتشار ویدیویی از ویژگی‌ها‌ی جدید و جذاب، مکان‌های تازه و موارد دیگری که به این بازی اضافه می‌شوند، رونمایی می‌کنند.

نسخه‌ی ارلی اکسس Mount & Blade 2: Bannerlord چند ماهی است که در دسترس بازیکنان قرار گرفته و TaleWorlds Entertainment، سازنده‌ی بازی در این مدت به خوبی از بازی پشتیبانی کرده و ویژگی‌های زیادی را به آن اضافه کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، آن‌ها به‌تازگی ویدیویی از Mount & Blade 2 منتشر کرده و در آن آپدیت‌هایی که به جنبه‌ها و بخش‌های مختلف بازی اضافه شده، صحبت می‌کنند.

برای مثال، میدان مبارزه برای دوئل به بخش چندنفره اضافه شده و ویژگی شاخص دیگری که سازندگان در بازی پیاده کرده‌اند این است بسته به اینکه موقعیت بازیکن در کجای نقشه قرار داد، بازی به‌صورت خودکار نوع پستی و بلندی، پوشش گیاهی و آب‌و‌هوای میدان مبارزه را تعیین می‌کند.

علاوه‌بر این‌‌ها، سازندگان از مکان‌های جدیدی شامل یک امپراطوری و نقشه‌های Vlandia رونمایی می‌کنند که از چهار شهر و دو قلعه تشکیل شده‌اند. همچنین قابلیت جدیدی به بازی اضافه شده که بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند پس از اینکه منطقه‌ای مسکونی را تحت تصرف درآوردند، دست به تخریب و ویرانی آن ناحیه بزنند. افزون بر این‌، کلاه‌خودهایی جدید و بهبودهای رابط کاربری در این ویدیو به نمایش گذاشته می‌شوند. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‎‌ی ارلی اکسس بازی Mount and Blade 2: Bannerlord در حال حاضر ازطریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز برای کاربران پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‎‌باره چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده