// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

رشد چشمگیر فروش بازی Valheim در استیم

بازی مستقل Valheim توانسته است فروش فوق‌العاده‌ای در استیم تجربه کند و در رتبه‌ی ۷۸ بین ۲۵۰ بازی برتر استیم قرار بگیرد.

Valhaim یک بازی در سبک بقا است که از اسطوره‌شناسی مردمان نورس و فرهنگ وایکنینگ‌ها الهام گرفته است و تا حداکثر ۱۰ بازیکن می‌توانند در آن با یکدیگر بازی کنند. این بازی در اواخر خرداد ماه سال جاری معرفی شد و پس از عرضه توانست موفقیت بسیار زیادی را در استیم به‌دست آورد.

بازی Valheim از استودیو Iron Gate همچنان در حال کسب موفقیت‌های جدیدی است. این بازی توانسته است از زمان عرضه در ۱۴ بهمن ماه بیش از سه میلیون نسخه در Early Access استیم به فروش برساند. این موضوع فقط یک روز پس از آن که گروه Embracer اعلام کرد آن‌ها نزدیک به سه میلیون نسخه فروش داشته‌اند، اتفاق افتاد. توسعه‌دهنده‌ی بازی Valheim نیز با انتشار توییتی در توییتر از بازیکنان تشکر کرد و بیان کرد:« هیچ کلمه‌ای برای توصیف این احساس وجود ندارد.»

استودیو Iron Gate همچنین با انتشار پستی در استیم آمار و ارقام جالبی را منتشر کرد. تاکنون بازی Valheim بیش از ۶۰ هزار بررسی از کاربران با میانگین کلی بسیار مثبت دریافت کرده است. این نمرات بازی Valheim را در رتبه‌ی ۷۸ بین ۲۵۰ بازی برتر بررسی شده در استیم تا به الان و هفتمین بازی استریم شده در توییچ قرار می‌دهد.

همچنین بیش از ۲۰ میلیون ساعت گیم‌ پلی این بازی در پلتفرم‌های استریم تماشا شده است. اگرچه واکنش‌ها به بازی Valheim بسیار مثبت بوده است، این تازه شروع کار تیم توسعه است. استودیو‌ی سازنده‌ی این بازی این روزها به مشکلات و باگ‌های بازی رسیدگی می‌کند و قصد دارد قابلیت‌های بیشتر برای شخصی‌سازی قایق‌ها، یک زیست‌بوم جدید در Mistlands و حتی چند مینی باس را به بازی اضافه کند.

 Valheim درحال‌حاضر با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه استیم برای خرید موجود است. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده