نویسنده: شعیب شاهدی
// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸

زمان انتشار دموی رایگان بازی Outriders

استودیو سازنده Outriders اطلاعاتی از زمان انتشار و محتوای دموی رایگان این بازی منتشر کرده است.

اکانت توییتر People Can Fly در یک رشته توییت طولانی اطلاعاتی را درباره‌ی دموی بازی Outriders ارائه کرده است. People Can Fly استودیوی سازنده‌ی بازی است که با همکاری اسکوئر انیکس قرار است Outriders را منتشر کند. دموی این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند) در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. طبق اطلاعات ارائه شده دموی Outriders نسخه‌ی بتای این بازی نیست و کاملا به‌صورت رایگان منتشر می‌شود. همچنین زمانبندی انتشار نسخه‌ی دمو برای ناحیه‌ها مختلف اعلام شده است که طبق این زمانبندی ناحیه توکیو و سیدنی در صبح روز ۲۶ فوریه و زودتر از سایر نقاط جهان به دمو Outriders دسترسی خواهند داشت.

نسخه‌ی دمو را می‌توانید روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5،  ایکس باکس سری ایکس | سری اس، ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. البته دموی Outriders برای پی سی ازطریق Steam و سرویس Nvidia GeForce NOW در دسترس خواهد بود. از دیگر اطلاعات منتشر شده می‌توان به حداقل فضای مورد نیاز برای اجرای نسخه‌ی دمو اشاره کرد که برای پی سی ۲۴ گیگابایت و برای کنسول‌ها ۲۲ گیگابایت اعلام شده است. همچنین گفته شده نسخه‌ی دمو بعد از انتشار بازی اصلی همچنان در دسترس خواهد بود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قرار است در این دمو تا حدودی با داستان بازی آشنا شویم. دشمنان و تجهیزات بازی به‌صورت محدود در دمو حضور دارند و شش کاراکتر با چهار کلاس در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین کاراکترها تا حداکثر سطح یا همان لول ۷ می‌توانند خود را ارتقا دهند؛ یعنی دست‌یابی به چهارمین قابلیت خود. در نسخه‌ی دموی Outriders بازیکنان می‌توانند به سطح World Tier 5 برسند که سختی بازی را افزایش می‌دهد ولی شانس دریافت تجهیزات بهتر را بیشتر می‌کند. همچنین احتمال دریافت تجهیزات Legendary در نسخه‌ی دمو خیلی کم است.

در نسخه‌ی دموی Outriders منابع به‌اندازه کافی و در حدی که با بازی اصلی تناسب داشته باشد در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد. هرچند پیشرفت در نسخه‌ی دمو روی پلتفرم‌ و حساب یکسان، می‌تواند به بازی اصلی منتقل شود، ولی انتقال پیشرفت از دمو به بازی اصلی، بین پلتفرم‌ها یا از حساب استیم به حساب Epic Games Store امکان‌پذیر نیست. حالت بازی بین پلتفرمی برای دموی Outriders درنظر گرفته شده است اما در مرحله‌ی بتا قرار دارد و باید به‌صورت دستی از قسمت تنظیمات فعال شود.

بازی Outriders قرار است در تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) به‌صورت کامل عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی جزئیات نسخه‌ی دموی بازی Outriders چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده