// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱

بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز: Rage 2 و یک بازی ریسینگ دیگر

کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی اول شخص روی کامپیوتر، می‌توانند بازی Rage 2 را به همراه یک بازی ریسینگ دیگر از فروشگاه اپیک گیمز به رایگان دانلود و تجربه کنند.

هفته‌ی پیش بود که مشخص شد بازی Rage 2 و Absolute Drift بازی‌های رایگان این هفته فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود. ازاین‌رو دیروز پنجشنبه بعد از ظهر (۳۰ بهمن ماه) این دو بازی رایگان شد. به‌عبارتی اگر جزو کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز هستید، تنها کافی است وارد این فروشگاه شده و بازی‌های Rage 2 و Absolute  Drift: Zen Edition را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید. در ادامه، برای همیشه در فهرست بازی‌های شما قرار گرفته و می‌توانید به رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

در Rage 2، بازیکنان در نقش واکر، آخرین رنجر، قرار می‌گیرند؛ شخصی که یک خطر جدی برای Authority به حساب می‌آید و حال باید برای زنده‌ماندن خود در جهانی آخرالزمانی تلاش کنید. همچنین قهرمان داستان جدای از سلاح‌های مختلف، دارای مهارت‌هایی است که کاربر در طول مبارزات می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

این در حالی است که Absolute Drift یک تجربه ماشین‌سواری در جهانی مینیمال را ارائه می‌دهد. بازیکنان در راستای بهتر و تبدیل شدن به یک استاد Drift در مسابقات مختلف تتلاش کنند. از نظر محیطی هم تیم سازنده جاده‌های متنوعی را درنظر گرفته تا بازیکن تجربه‌ی یکنواختی را کسب نکند. در انتها اشاره کنم که Rage 2 و Absolute Drift تا تاریخ ۷ اسفند ماه (۲۵ فوریه) به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

جدا از این موارد، در پنجشنبه آینده شاهد رایگان شدن بازی Sunless Sea هستیم. در این بازی، بازیکن هدایت کاپیتان کشتی‌ای را برعهده می‌گیرد که سعی دارد علت تنهایی و همچنین «مرگ‌های ممتد» را کشف کند. از حیث بصری، Sunless Sea لندن گاتیک و دوره ویکتوریایی را به‌نمایش می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده