نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۱

بازسازی بازی محبوب Command & Conquer: Generals

یک تیم مادسازی اقدام به ساخت نسخه ارتقاء یافته بازی Command & Conquer: Generals در Red Alert 3 کرده و اذعان داشته که این نسخه هنوز در مرحله بتا قرار دارد.

به گزارش وبسایت یوروگیمر، یک نسخه اولیه از ماد ارتقاء گرافیکی بازی Command & Conquer: Generals که با پسوند Evolution شناخته می‌شود هم‌اکنون ازطریق وبسایت ModDB قابل دریافت است. Gunship Mark II به‌عنوان سرپرست این پروژه اعلام کرده که ۱۲ ماه طول کشیده تا این ماد تکمیل شود و در این مدت‌ بارها اقدام به بازبینی این پروژه تا رسیدن به نتیجه مطلوب شده است. او همچنین به کمک‌ها و پشتیبانی دارث جین از مادسازهای Command & Conquer اشاره کرده که در رفع مشکلات موتور رد آلرت 3 نقش مهمی داشته است.

«واقعاً دوره سخت و دیوانه‌واری را پشت سر گذاشتیم. بعد از بازبینی‌های بیشمار، اصلاحات متعدد موتور گرافیکی و پیگیری‌ چندین ماهه، بالاخره می‌توانیم نتیجه‌ای را ارائه کنیم که به آن افتخار می‌کنیم.»

«بیش از یک سال است که هر روز روی این پروژه کار شده تا اینکه نتیجه نهایی از کمترین ایرادات ممکن برخوردار باشد. تلاش ما این بوده که این ماد هرچه بیشتر به ویژگی‌های مختلف مجهز شده و احساس خوبی از آن به کاربر منتقل شود.»

نسخه ارتقائ یافته بازی Command & Conquer: Generals

این ماد به منظور بازسازی حس و اتمسفر بازی محبوب و استراتژیک Command & Conquer: Generals در موتور مدرن‌تر Red Alert 3 ساخته شده و تقریباً «تک تک یونیت‌های بازی اورجینال» خود را به همراه دارد. ضمن اینکه چند مورد جدید نیز به آن‌ها اضافه شده تا به هیجان انگیزتر کردن گیم‌پلی بازی کمک کند.

Gunship Mark II اذعان داشته که طرفداران نباید هنوز از این ماد انتظار یک تجربه پولیش خورده و بی‌نقص را داشته باشند اما تیم توسعه‌دهندگان Command & Conquer: Generals Evolution بعد از یک استراحت کوتاه به تکمیل و اصلاح نهایی آن خواهند پرداخت. بعدها محتوای بیشتر مثل یونیت‌های جامانده و یک کمپین تک نفره نیز به این ماد افزوده خواهد شد. ضمن اینکه مراحل بخش کو-آپ و نقشه‌های جدید Skirmish نیز جزء برنامه‌های این مادسازها است. Gunship Mark II در اینباره می‌گوید:

«کار کردن روی این پروژه بسیار استرس‌زا بود و من تقریباً هیچ وقت آزادی را برای کارهای شخصی خود در نظر نگرفتم. حتی چند پیشنهاد کاری را برای تکمیل این پروژه رد کردم که البته فکر می‌کنم این‌ها مشکلات شخصی خود من باشند. Sgor00 نیز به‌صورت روزانه روی این پروژه کار می‌کرد و از بس که به تکسچرها خیره شده بود، نزدیک بود به چشم خود آسیب بزند. بنابراین فکر می‌کنم که اعضای تیم به یک استراحت کوتاه نیاز داشتند و به‌خاطر همین فعلاً نمی‌توانیم در برطرف کردن مشکلات احتمالی کاربران در ارتباط با بازی کمکشان کنیم.»

اسکرین شات ماد جدید Command & Conquer: Generals

بازی Command & Conquer: Generals اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. در ابتدا یک دنباله از این بازی تحت عنوان Command & Conquer: Generals 2 در دست ساخت بوده که بعدها و در سال ۲۰۱۲ به‌نام Command & Conquer تغییر برند داد. این نسخه اولین بازی رایگان (free-to-play) در این مجموعه محسوب می‌شد اما یک سال بعد از عرضه و در سال ۲۰۱۳ به‌دلیل بازخورد منفی در یک سری تست‌های داخلی به‌طور کلی لغو شد.

الکترونیک آرتز به‌عنوان ناشر این بازی اخیراً بازی موبایلی Command & Conquer را تحت عنوان Rivals در E3 2018 معرفی کرد و سال گذشته نیز یک نسخه ریمستر شده از بازی‌های Command & Conquer 1995 و Red Alert 1996 را روانه بازار کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در اینباره به زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده