نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷

Outriders در راه سرویس بازی گوگل استیدیا

در یک کنفرانس خبری Square Enix تاریخ انتشار بازی Outriders را روی سرویس استریم بازی گوگل یعنی Stadia مشخص کرده است.

بازی Outriders یکی از اولین آثاری بود که اعلام شد قرار است برای نسل بعدی و همراه با عرضه‌ی کنسول‌های جدید در ماه نوامبر (آبان ماه-آذر ماه) منتشر شود؛ اما در موعد مقرر خبری از این بازی نشد. تا امروز بازی Outriders دو مرتبه تاخیر خورده و نهایتا اعلام شده است که تاریخ انتشار این بازی در ماه آپریل (فروردین ماه) خواهد بود و همچنین بازی روی پلتفرم‌های مختلف از جمله سرویس Stadia منتشر خواهد شد.

Square Enix در یک کنفرانس خبری اعلام کرده است که بازی Outriders در روز عرضه برای سایر کنسول‌ها هم‌زمان روی سرویس استریم بازی گوگل هم قرار خواهد گرفت. همچنین این بازی شامل حالت Stream Connect خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد در حین بازی به‌صورت زنده و با حالت تصویر در تصویر گیم‌پلی دوستان خود را ببینند و در جریان اتفاقات قرار بگیرند. در حال‌حاضر بازی Outriders برای پیش‌فروش دردسترس قرار دارد.

قرار است Outriders در تاریخ یک آپریل (۱۲ فروردین) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، Xbox Series X/S ،Xbox One، پی سی و سرویس استریم بازی گوگل یعنی Stadia منتشر شود. البته در تاریخ ۲۵ ماه فوریه (۷ اسفند) یک نسخه‌ی دمو رایگان از بازی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی عرضه‌ی هم‌زمان بازی روی Stadia چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده