// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹

حالت جدید Valorant با انتشار آپدیت بعدی این بازی

در وبسایت عربی بازی Valorant اعلام شده که در آپدیت بعدی این بازی، شاهد اضافه شدن یک حالت جدید به نام Escalation خواهیم بود. 

بازی Valorant از زمان عرضه تابه‌امروز توانسته است کاربران متعددی را جلب کند و شاید در ظاهر شباهت‌های بسیاری به Counter-Strike داشته باشد، اما وجود مهارت‌های مختلف برای کاربران سبب شده تا نحوه بازی کردن و کار تیمی کاملا متفاوتی را شاهد باشیم. دراین‌میان شرکت رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر ولورنت، سعی کرده با ارائه محتویات مختلف تجربه‌ی جدید و متنوعی را ارائه دهد.

این در حالی است که به‌تازگی در شعبه عربی وبسایت Valorant اطلاعاتی از آپدیت بعدی این بازی منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد اخبار حول این آپدیت به اشتباه و زودتر از زمان درنظر گرفته شده منتشر شده است و کاربران در آینده می‌توانند به حالت Escalation دسترسی پیدا کنند. 

در توضیحات این حالت آمده است که Escalation یک حالت پنج‌به‌پنج خواهد بود و دارای ۱۲ سطح مختلف است. در هر سطح بازیکنان مهارت و سلاح مخصوصی خواهند داشت و تیمی برنده است که بتواند زودتر این ۱۲ سطح را کامل کند. البته مدت زمان هر راند از حالت Escalation هم ۱۰ دقیقه درنظر گرفته شده و اگر زمان بازی به پایان برسد، تیمی که به بیشترین سطح دست پیدا کرده، برنده است.

دراین‌میان اشاره کنم که سلاح‌های شما سطح‌های مخصوص به خود را دارند. برای آزاد کردن سطح بعدی، باید حداقل در هر سطح از Escalation یک نفر را بکشید. البته اگر نتوانید سطح سلاح را هم افزایش دهید و هم‌تیمی‌های شما سطح بالاتری داشته باشند، باز هم می‌توانید آن‌ها را همراهی کنید. 

در حال حاضر، حالت Escalation در قالب یک حالت محدود زمانی به بازی Valorant اضافه خواهد شد و رایت گیمز سعی دارد تا بازخوردهای کاربران در ارتباط با این حالت را مورد بررسی قرار دهد. همچنین در آپدیت 2.03 شاهد ضعیف شدن کاراکترهای Frenzy و Stinger خواهیم بود. در انتها بد نیست به راه‌کارهای جدید رایت گیمز و مقابله با بازیکنان AFK در هر بازی اشاره‌ای داشته باشیم. تیم سازنده مجازات‌های مختلفی را برای این دسته از کاربران درنظر گرفته و همچنین اشخاصی که در چت بازی بی احترامی کرده و به اذیت و آزار مابقی بازیکنان بپردازند هم مجازات خواهند شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده