نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۰

دماسنج: از هک شدن سی دی پراجکت تا بازیگران سریال The Last of Us

هفته گذشته، هفته بسیار شلوغی بود. از هک شدن سی‌دی پراجکت گرفته تا اعلام بازیگران سریال The Last of Us. در دماسنج این هفته، سری به این خبرهای جنجالی می‌زنیم.

قسمت یازدهم دماسنج در حالی منتشر می‌شود که دنیای سرگرمی هفته بسیار شلوغ و پر از اخباری را پشت سر گذاشت. یکی از مهم‌ترین و پرسر و صداترین خبرهای هفته پیش، خبر هک شدن CD Projekt Red و به مزایده گذاشته شدن کدهای منبع بازی‌های این استودیو بود. خبری که در دماسنج این هفته به آن می‌پردازیم.

یکی دیگر از اخبار مهم هفت روز گذشته، اعلام شدن رسمی بازیگران نقش جول و الی در سریال The Last of Us بود. خبری که موافقان و مخالفان بسیار زیادی را در پی داشت. علاوه بر این، بالاخره تریلر جدیدی از یکی از پدیده‌های چند وقت اخیر یعنی Black Myth: Wukong منتشر شد. بازی‌ای که از همان نمایش اولیه تعجب بسیاری از افراد را برانگیخت. در دماسنج این هفته، با این دو خبر نیز شوخی خواهیم کرد.

اما بدون شک خبری که بیش از همه اخبار سرو صدا به پا کرد و حتی هک شدن سی‌دی پراجکت را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داد، خبر اخراج جینا کارانو، بازیگر سریال فوق العاده محبوب مندلورین، از دیزنی بود. اتفاقی که پس از اظهار نظرهای کارانو در شبکه‌های اجتماعی رخ داد. خبری که بدون شک یکی از بخش‌های اصلی دماسنج این هفته را نیز به خود اختصاص داده است. در نهایت هم از راک‌استار و فروش فوق‌العاده عجیب و غریب مجموعه GTA می‌گوییم. 

فرقی نمی‌کند که اخبار هفته گذشته را دنبال کرده باشید یا نه، تماشای دماسنج این هفته را به هیچ‌وجه از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده