// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵

انتشار اخباری مهم از ایکس باکس سری ایکس و اس در آینده نزدیک

طبق صحبت‌های اخیر جیسن رونالد و لری هریب، از مدیران ارشد ایکس باکس، به‌نظر می‌رسد که باید منتظر موارد هیجان‌انگیز و جدیدی برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس باشیم.

مایکروسافت مدتی است تمرکز خود را مجددا روی پشتیبانی از قابلیت‌های بکوارد کامپتیبیلیتی و فوروارد کامپتیبیلیتی (قابلیت اجرای بازی‌های ایکس باکس سری ایکس روی ایکس باکس وان) گذاشته است. باتوجه‌به اینکه کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس در موارد بسیاری مانند نوع سیستم‌عامل یا رابط کاربری با یکدیگر مشترک هستند، چنین رویکردی منطقی به‌نظر می‌رسد. قابلیت‌ Backwards Compatibility کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس همین حالا هم می‌تواند بازی‌های قدیمی را به‌طور قابل‌توجه‌ای بهتر اجرا کند.

با این وجود، جیسن رونالد، رئیس بخش مدیریت برنامه‌ی ایکس باکس اخیرا گفته بود که مایکروسافت قرار است در سال ۲۰۲۱ بهبودهایی را برای قابلیت بکواردز کامپتیبیلیتی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر کند. حال باتوجه‌به صحبت‌های تازه‌ی یکی از مدیران ایکس باکس، به‌نظر می‌رسد که این بهبودها به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرند. لری هرایب، رئیس بخش برنامه‌نویسی سرویس ایکس باکس لایو که با گیمرتگ Major Nelson نیز شناخته می‌شود، به‌تازگی در جدیدترین «پادکست ایکس باکس» اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند چیز زیادی در این مورد بگوید، ولی «درباره‌ی بهبودهایی که قرار است در ایکس باکس‌های جدید اعمال شوند، به‌زودی اخباری منتشر می‌شود.»

جیسن رونالد نیز در این پادکست حضور داشت و او نیز عنوان می‌کند که مایکروسافت روی موارد «هیجان‌انگیزی» کار می‌کند که قرار است طی ماه‌های پیش‌رو معرفی شوند و در دسترس کاربران ایکس باکس قرار گیرند. او می‌گوید: «ما در حال کار روی چیزهای هیجان‌انگیزی هستیم که در ماه‌ها و سال‌های آتی معرفی خواهند شد.»

باتوجه‌به حرف‌های اخیر جیسن رونالد، احتمالا این اخبار جدید به همان بهبودهایی که قرار است برای قابلیت بکواردز کامپتیبیلیتی منتشر شوند، مربوط می‌شود. بااین‌حال، شاید مایکروسافت علاوه‌بر این، قصد انتشار آپدیت‌های بزرگی را برای سیستم‌عامل‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، داشته باشد؛ چراکه رونالد چند وقت پیش گفته بود تیم ایکس باکس مشغول بهبود ویژگی‌های ضبط و به اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو در کنسول‌های جدید است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده