// شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

رفع مشکل دسته ایکس باکس سری ایکس و اس با آپدیت جدید

باتوجه به گزارش‌های اخیر کاربران در راستای قطع شدن دسته ایکس باکس سری ایکس و اس، مایکروسافت راه حلی را برای رفع این مشکل ارائه کرده است.

در نوامبر سال گذشته مایکروسافت کنسول نسل نهمی خود را در قالب دو کنسول به نام‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر کرد تا طیف گسترده‌تری از بازیکنان به‌توانند به‌سراغ پلتفرم ایکس باکس بروند. آمار و ارقام نشان می‌دهد که مایکروسافت شروع خوبی در نسل نهم و از نظر فروش داشته است، اما هیچ کنسولی در زمان عرضه بدون مشکل نیست.

اخیرا کاربران متوجه یک مشکل در دسته ایکس باکس سری ایکس | اس شده‌اند و آن هم چیزی جز قطع شدن ناگهانی کنترلر نبود. حال در جریان عرضه جدیدترین آپدیت Firmware این کنسول‌ها، مایکروسافت اعلام کرده که از مشکل پیش آمده باخبر است و یک راه‌حل برای آن ارائه کرده است. ظاهرا بازیکنان با اتصال مجدد کنترلر خود یا استفاده از یک کنترلر ثانویه، می‌توانند این مشکل را حل کنند.

مایکروسافت در جریان بیانیه خود اعلام کرده «ما از مشکل پیش آمده در راستای قطع شدن ناگهانی بعضی از کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس | اس باخبر هستیم. اگر با این مشکل روبه‌رو شدید، مجددا دسته خود را به کنسول متصل کنید یا اگر امکانش بود، یک کنترلر  دیگر به کنسول متصل کرده و بازخورد آن را به ما اطلاع دهید. در انتها کنسول خود را ری‌استارت کرده و مجددا کنترل خود را متصل کنید.»

بااینکه کنسول ایکس باکس سری ایکس | اس هم‌اکنون موجود هستند، اما کمبودهایی به‌خاطر شرایط پیش آمده وجود دارد که انتظار می‌رود در ماه‌های آتی رفع شوند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده