نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸

نمایش اولین تیزر از گیم پلی بازی جدید شرلوک هولمز

استودیوی Frogwares با انتشار اولین تریلر از بازی Sherlock Holmes: Chapter One نخستین نمایش‌ از گیم‌پلی این اثر را به‌تصویر کشید.

بازی Sherlock Holmes: Chapter One نام ساخته‌ی جدید استودیو Frogwares است که با تولید مجموعه بازی‌های «شرلوک هلمز» مابین استودیوهای بازی‌سازی، نامی برای خود دست‌وپا کرده است. این تیم با تولید اثر قبلی‌اش که Sinking City بود، از تولید مستمر بازی‌های شرلوک هلمز دور شده و حالا دوباره با یک بازی جدید از مجموعه اقتباس‌های شرلوک‌محور، دوباره به‌سراغ کارآگاه نخبه‌ی بریتانیایی رفته است. اثری که اینبار قرار است سراغ ماجراهای شرلوک و دوستش جان (با دکتر واتسون اشتباه گرفته نشود!) برود و اولین پرونده‌ی شرلوک هلمز یعنی پرونده‌ی کشته شدن مادرش را، کنکاش کند.

بازی در یک جزیره‌ی به‌خصوص جریان دارد و گیمرها می‌توانند با گشت‌وگذار در این جزیره، به‌حل کردن پرونده‌ها و انجام ماموریت‌های جانبی مشغول شوند. فعالیت‌هایی که همراه با ماموریت‌های اصلی، تا ۵۰ ساعت محتوا را برای این اثر ترتیب داده‌اند. طبق ادعای سازندگان، ماموریت‌های بازی روال خطی ندارند و تصمیمات شخصِ گیمر، روند آن‌ها را تماما تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر بازیکن شخص بی‌گناه را «گناه‌کار» تشخیص بدهد، پرونده را به‌اشتباه حل کرده و بازی با همین اشتباه، پیش خواهد رفت. گاهی اوقات هم موقعیت‌هایی پیش خواهند آمد که طی آن‌ها، شرلوک مجبور است تا مبارزه کند و گیمر طی این لحظات، باید با تکیه زدن به مهارت‌های شرلوک در تحلیل رفتار و عکس‌العمل سریع، این وقایع را مدیریت بکند.

تریلری که در ادامه تماشا می‌کنیم، اولین نمایش از روال گیم‌پلی این اثر به‌حساب می‌آید. بازی Sherlock Holmes: Chapter One در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱، راهی پلفترم‌های نسل هشت، نسل نه و پی‌سی خواهد شد. در ادامه توجه شما را به این تریلر جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده