نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹

تایید عرضه Axiom Verge 2 برای کامپیوتر

در جریان رویداد اپیک گیمز اعلام شد که Axiom Verge 2، ساخته توماس هاپ برای کامپیوتر نیز عرضه می‌شود.

سال ۲۰۱۵ بود که توماس هاپ، یکی از بازی‌سازان مطرح این صنعت، دست به تولید یک اثر مستقل مترویدوینیا تحت عنوان Axiom Verge زد. این بازی در ابتدا برای پلتفرم پلی استیشن 4 روانه بازار شد اما رفته‌رفته سایر پلتفرم‌ها نیز میزبانی از این بازی موفق را برعهده گرفتند.

موفقیت و محبوبیت بیش‌از انتظار بازی باعث شد هاپ پس از انتشار نسخه اول، تصمیم به ساخت دنباله و نسخه دوم آن به‌نام Axiom Verge 2 را نیز بگیرد. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده تا این لحظه قرار است این بازی روی دو پلتفرم پی سی و نینتندو سوییچ عرضه شود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش به‌صورت رسمی مشخص شد که نسخه پی سی بازی Axiom Verge 2 قرار است تنها ازطریق فروشگاه اپیک گیمز دردسترس کاربران قرار گیرد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در حالیکه در ابتدا قرار براین بود که سال ۲۰۲۰ میلادی زمان مناسبی برای عرضه بازی Axiom Verge 2 باشد، اما چندی بعد تیم سازنده اعلام کرد که با کمی تأخیر سال جاری این بازی دردسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، شرکت اپیک سخت مشغول تشویق و متقاعد کردن بازی‌سازان برای انتشار آثار خود روی فروشگاه اپیک گیمز است. در همین راستا ساعاتی پیش نیز در اقدامی مشابه مشخص شد که سری Kingdom Hearts نیز ۱۰ فروردین به‌صورت انحصاری ازطریق همین فروشگاه روانه بازار خواهد شد.

حال اگر شما هم از کاربران پلتفرم پی سی هستید، لطفا پیش‌بینی و نظرات خود درخصوص اقدامات اخیر اپیک گیمز و رقابت شدید آن با استیم را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده