// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۶

مشخص شدن تاریخ عرضه قسمت جدید بازی Ratchet and Clank

استودیو اینسامنیاک گیمز تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart برای کنسول پلی استیشن 5 را اعلام کرد.

باکس آرت بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با نمایش شخصیت های قدیمی و جدید در جهان های موازی

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ ۱۱ /ژوئن (۲۱ خرداد) به‌صورت انحصاری در اختیار گیمرهای پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. این بازی که حدودا ۱۹ سال بعد از آغاز مجموعه بازی رچت و کلنک عرضه می‌شود، استفاده‌ی قابل توجهی از سرعت زیاد حافظه SSD کنسول پلی استیشن 5 دارد. سازندگان هم می‌گویند که به نسبت استانداردهای سری بازی Ratchet & Clank، در Rift Apart با یک ماجراجویی طولانی و مفصل روبه‌رو خواهیم بود. دکتر نفاریوس از دستگاهی استفاده می‌کند که می‌تواند او را به جهان‌های موازی ببرد تا شاید وی بالاخره کهکشانی را بیاید که در آن همیشه می‌تواند پیروز و قدرتمند باشد. همچنین نباید از یاد برد که در تریلر بازی Ratchet & Clank: Rift Apart دیدیم که رچت و کلنک حداقل در بخشی از قصه ناخواسته از هم جدا می‌شوند.

یکی از شخصیت‌های جدید بازی قرار است دختری مبارز و مقاوم و کاربلد باشد که مثل رچت یک Lombax به حساب می‌آید. شما در بازی با نسخه‌هایی متفاوت از محیط‌هایی آشنا مواجه می‌شوید. زیرا مکان‌های مختلف در جهان‌های موازی گوناگون می‌توانند ظواهر بسیار متنوعی داشته باشند. اینسامنیاک گیمز می‌گوید که هم طرفداران قدیمی مجموعه و هم اشخاصی که هیچ‌چیزی راجع به سری بازی رچت و کلنک نمی‌دانند، می‌توانند از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart و داستان آن لذت ببرند.

دانلود ویدیو از آپارات

اینسامنیاک گیمز می‌گوید که هم طرفداران قدیمی و هم گیمرهای جدید می‌توانند از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و داستان‌گویی آن لذت ببرند

افرادی که تمایل به پیش‌خرید بازی دارند، می‌توانند همین حالا به سراغ انجام این کار بروند؛ تا یک لباس و سلاح به‌خصوص را هم زودتر از دیگران در بازی Ratchet & Clank: Rift Apart داشته باشند؛ مواردی که متعلق به قسمت‌های قبلی سری بازی رچت و کلنک هستند و حالا با کیفیت بسیار بالاتر در بازی جدید قرار دارند. همچنین نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس هم از همان ابتدا به شما پنج زره خاص و ۲۰ عدد Raritanium می‌دهد که باعث می‌شود اگر خواستید کمی زودتر از دیگر گیمرها بتوانید مشغول به‌روزرسانی قدرت اسلحه‌ی خود شوید.

راستی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از ری تریسینگ و حالت عکس‌برداری هم پشتیبانی می‌کند و اگر نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس را بخرید، بازی چند استیکر جذاب برای استفاده در تصاویر ثبت‌شده به کمک Photo Mode را تحویل شما می‌دهد. راستی آرت‌بوک دیجیتالی و آلبوم موسیقی متن اورجینال دیجیتالی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart نیز تقدیم دارندگان نسخه‌ی دیلاکس می‌شوند.


منبع PSBlog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده