// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

فاش شدن کراس اور فیلم Tron و بازی فورتنایت

تصویر جدیدی از پورتال تازه‌ی بازی Fortnite فاش شده که احتمالا اضافه شدن اسکینی از دنیای Tron را به فورتنایت در آینده‌ی نزدیک قوت بخشیده است.

اپیک گیمز در چندوقت اخیر محتوای بسیار زیادی را به بازی Fortnite اضافه کرده است. آن‌ها به‌تازگی یک باندل متشکل از چند کاراکتر و پس از مدت کوتاهی جام قهرمانی Hearts Wild را که یک رویداد مناسبتی است، به فورتنایت اضافه کردند. حال اطلاعات تازه‌ای فاش شده که از اضافه شدن اسکین مجموعه فیلم‌های Tron به این بازی در آینده‌ی نزدیک خبر می‌دهد.

پورتال‌ها در بازی فورتنایت درواقع مکان‌هایی هستند که کاراکترها از بعدها و سرزمین‌های دیگر از آن محل به بازی وارد می‌شوند. بازی فورتنایت تا به حال میزبان پورتال شخصیت‌های شناخته‌شده‌ای از سریال مردگان متحرک، تایفون، دنیای مارول و نایت‌مر بوده است. حال به‌نظر می‌رسد که جدیدترین پورتال قرار است کارکترهایی از دنیای ترون و احتمالا اسکینی با حال‌و‌هوای این مجموعه‌ی علمی-تخیلی را به فورتنایت بیاورد. تصویری نیز از این پورتال جدید در قالب ویدیویی کوتاه همراه‌با موسیقی در توییتر فاش شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیو مشخص است، جهان نئونی موجود در این تصویر به دنیای Tron شباهت زیادی دارد. حتی موسیقی این ویدیو نیز مانند موسیقی‌های الکترونیک فیلم‌های ترون است. فیلم اصلی Tron در سال ۱۹۸۲ در سینماها اکران شد و بیشتر منتقدان از آن استقبال کردند. فیلم Tron Legacy نیز در سال ۲۰۱۰ اکران شد. گفتنی است که دیزنی مالکیت آی‌پی ترون را در اختیار دارد.

بازی Fortnite درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، پی سی و دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که چه زمانی نسخه‌ی iOS آن قرار است به فروشگاه اپ استور بازگردد؛ چراکه دعوی حقوقی بین اپیک گیمز و اپل بر سر این بازی هنوز ادامه دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده