// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸

اعلام تاریخ انتشار نسخه ویژه Borderlands 3

در وبسایت بوردرلندز اعلام شده که نسخه Director's Cut بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۸ اسفند ماه با محتویات جدیدی عرضه خواهد شد.

به‌تازگی اعلام شده که بازی Tales from the Borderlands برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد که شامل هر پنج قسمت این بازی اپیزودیک است. همچنین کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن 5 هم قادر به‌تجربه‌ی بازی خواهند بود. 

این در حالی است که عرضه مجدد Tales from the Borderlands، تنها خبر منتشر شده حول مجموعه بوردرلندز نیست، بلکه در وبسایت این بازی اعلام شده که در تاریخ ۲۸ اسفند ماه (۱۸ مارس) نسخه Director's Cut بازی Borderlands 3 هم منتشر خواهد شد. 

در ادامه مشخص شده که نسخه دایرکتورز کات بازی دارای محتویات جدیدی از جمله یک باس فایت است برای Raid بازی درنظر گرفته شده و Hemovorous the Invincible نام دارد. این باس از زمان عرضه بازی تابه‌امروز پشت درهای بسته قرار داشته و تنها بازیکنانی قادر به شکست دادن او هستند که دارای بالاترین سطح بازی باشند. از دیگر محتویات جدید هم می‌توان‌به یک مرحله مرموز برای کاراکتر Ava اشاره کرد که در محیطی کاملا جدید روایت می‌شود.

Vault Cards و آیتم‌های تزئینی از دیگر مواردی هستند که بازیکنان با خرید Borderlands 3 Director's Cut کسب خواهند کرد. برای مطالعه جزئیات کامل این نسخه تنها کافی است اینجا را کلیک کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده