نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲

فروش فوق العاده GTA V با رکوردشکنی در سال ۲۰۲۰

طبق گزارش اخیر راک‌استار، بازی GTA V کماکان به فروش شگفت‌انگیزش ادامه می‌دهد و به‌نظر می‌رسد به این زودی‌ها، شاهد افت فروش آن هم نخواهیم بود.

بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را می‌توان بازی GTA V از راک‌استار دانست؛ این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۳ و روی کنسول‌های نسل هفتمی منتشر شد و بعدا روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی هم در دسترس قرار گرفت. 

در کنار نمره‌های بالا که GTA V را به یکی از برترین‌های تاریخ از این نظر تبدیل می‌کنند، این ساخته راک‌استار از نظر فروش هم واقعا شگفت‌انگیز بوده است. بر این اساس راک‌استار در گزارش اخیر خود، اعلام کرده که میزان عرضه بازی از ۱۴۰ میلیون نسخه هم عبور کرده است و آمار قبلی را که ۱۳۰ میلیون نسخه بود، بهتر کرده است. بازی GTA V از مدت‌ها پیش در جایگاه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ پشت سر Minecraft قرار دارد. 

اما یک نکته بسیار مهم و جالب‌توجه در رابطه با آمار فروش اعلام‌شده، اینکه به گفته راک‌استار، GTA V در سال ۲۰۲۰ یک رکورد بسیار جالب هم ثبت کرده و بیش‌ترین فروش تاریخ خودش را از سال ۲۰۱۳ تا الان، در سال ۲۰۲۰ ثبت کرده است. مسائلی مثل شیوع ویروس کرونا که باعث شده افراد بیش‌تر در خانه باشند و تمایل بیش‌تری به بازی‌ها نشان دهند و همینطور حفظ جذابیت بالای بخش آنلاین بازی به‌لطف انتشار محتویات متنوع، از عواملی هستند که چنین فروش خوبی را برای GTA V رقم زده‌اند. 

نظر شما در مورد فروش بازی GTA 5 چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده