نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۶

دماسنج: از شمایل جوکر در فیلم لیگ عدالت تا ماشین های تسلا در هیلو

در قسمت دهم دماسنج، علاوه بر گیر دادن به صنعت بازی، به سراغ دنیای سینما هم رفتیم. از فیلم رزیدنت ایول گفتیم و سری هم به اولین تصویر جوکر در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر زده‌ایم.

از این هفته تصمیم گرفته‌ایم که در دماسنج، علاوه بر صنعت بازی، سری هم به دنیای سینما بزنیم و با اخبار مهم هفته گذشته در سینما هم شوخی کنیم. یکی از مهم‌ترین اخبار این هفته در دنیای سینما، انتشار تصویر جوکر در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League بود. تصویری که به غیر از یک صورت تار، چیز دیگری در آن مشخص نبود. در دماسنج این هفته، از این تصویر گفته‌ایم.

علاوه بر این، سری زدیم به تاخیر مجدد ریمیک بازی Prince of Persia. تاخیری که این‌بار حتی تاریخ عرضه هم ندارد و تا زمان نامشخصی باید منتظر این بازی بمانی. از طرف دیگر، صحبت‌های ایلان ماسک و آرون گرینبرگ در توییتر باعث شد که احتمال حضور ماشین‌های تسلا در بازی هیلو وجود داشته باشد. در دماسنج دهم، به این خبر هم سری زده‌ایم.

در ادامه دماسنج، از مشخص شدن تاریخ اکران فیلم رزیدنت ایول گفته‌ایم و در نهایت هم سری زدیم به حواشی و پس‌لرزه‌های خریداری شدن کدمسترز توسط الکترونیک آرتز. اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سینما و بازی را دنبال کنید، به هیچ‌وجه دماسنج را از دست ندهید:

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده