// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی Animal Crossing: New Horizons

در هفته منتهی به ۱۹ بهمن ماه، شاهد صدرنشینی Animal Crossing: New Horizons و صعود سه پله‌ای Ring Fit Adventure هستیم.

در هفته گذشته بود که شاهد صدرنشینی مجدد Animal Crossing: New Horizons و خروج بازی Hitman 3 از فهرست ۱۰ بازی برتر چارت فروش انگلستان بودیم. این در حالی است که در هفته منتهی به ۱۹ بهمن ماه‌ (هفت فوریه) هم شاهد شرایط تقریبا یکسانی با هفته گذشته هستیم. 

در جریان هفته منتهی به ۱۹ بهمن ماه، Animal Crossing: New Horizons صدر جدول را از آن خود کرده است. این در حالی است که بازی Mario Kart 8 Deluxe و بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. در ادامه، Ring Fit Adventure توانسته از رتبه هفتم به رتبه چهارم صعود داشته باشد و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هم جایگاه پنجم را کسب کرده است.

در نیمه دوم جدول هم بازی Grand Theft Auto V و Just Dance 2021 به‌ترتیب در جایگاه‌های ششم و هفتم قرار گرفته‌اند. بازی FIFA 21 هم توانسته است دو پله صعود داشته باشد و در رتبه هشتم قرار گرفته است. همچنین Super Mario 3D All-Stars هم جایگاه نهم را کسب کرده و Assassin's Creed Valhalla از دیگر بازی‌هایی است که در میان ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۱۹ بهمن ماه قرار گرفته است.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته منتهی به ۱۹ بهمن ماه را در زومجی مطالعه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Animal Crossing: New Horizons-
۲۲Mario Kart 8 Deluxe-
۳۳Call of Duty: Black Ops Cold War-
۴۷Ring Fit Adventure-
۵۶نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۶۴Grand Theft Auto V-
۷۸Just Dance 2021-
۸۱۰FIFA 21-
۹۹Super Mario 3D All-Stars-
۱۰۱۲Assassin's Creed Valhallaبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده