نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

آمار قابل توجه بازیکنان ماهیانه بازی های Call of Duty در سال ۲۰۲۰

طبق گزارش مالی اکتیویژن، بازی‌های مجموعه Call of Duty درسال گذشته میلادی از نظر تعداد بازیکن آمار بسیار خوبی را ثبت کرده‌اند.

مجموعه‌ی Call of Duty باوجود مشکلاتی مثل وجود متقلبان و ایراداتی مربوط به بالانس بازی با این حال نظر زیادی را به خود جلب کرده و توانسته است در سال گذشته عملکرد خوبی را به ثبت برساند؛ و جایگاه خود را به عنوان یکی از دارایی‌های باارزش Activision حفظ کند. طبق گزارش مالی اخیر Activision، مجموعه‌ی Call of Duty در طی سال گذشته بیش‌تر از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است که شامل تمام بازی‌های رایگان و پولی این مجموعه می‌شود. همچنین به لطف Call of Duty: Warzone درآمد خالص در سال گذشته به طور قابل‌توجهی افزایش داشته و دوبرابر شده است. راب کاستیچ، مدیر بخش انتشار اکتیویژن، گفته است: «قرار است Warzone برای زمانی طولانی پرچمدار ما باشد و در مرکز توجه قرار بگیرد.»

طبق گزارش SuperData نسخه‌ی دیجیتال بازی Call of Duty: Black Ops Cold War فقط در ماه نوامبر (آبان ماه-آذر ماه) به تعداد ۵.۷ میلیون نسخه فروش رفته است؛ همچنین Modern Warfare توانسته است در سال دوم فروش خوبی را تجربه کند. در نتیجه طی سال گذشته میزان فروش بازی‌های پولی مجموعه‌ی کال‌اف‌دیوتی نسبت به قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است. آمار فروش بتل‌پس هم به بیشترین مقدار خود رسیده است که ناشی از فصل اول Black Ops Cold War و بتل‌پس Warzone است.

اخیرا نقشه‌ی حالت زامبی به نام Firebase Z و یک نقشه‌ی مولتی‌پلیر جدید به نام Express برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شده است. همچنین مخاطبان می‌توانند منتظر محتوی جدید برای Warzone باشند.

نظر شما درباره‌ی عملکرد موفق مجموعه Call of Duty چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده