// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶

Metro: Last Light Redux، بازی رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز هم‌اکنون می‌توانند بازی Metro: Last Light و For the King را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

شرکت اپیک گیمز، بعد از ظهر پنجشنبه هر هفته بازی‌های رایگان جدید خود را اعلام می‌کند. ازاین‌رو دیروز عصر بازی‌های رایگان جدید این فروشگاه برای کاربران کامپیوتر مشخص شد و اگر علاقه‌مند به بازی‌های اکشن تیراندازی اول شخص ترسناک هستید، در این هفته یک بازی جذاب برای شما درنظر گرفته شده است.

کاربران فروشگاه اپیک گیمز هم‌اکنون می‌توانند بازی Metro: Last Light Redux را از فروشگاه دانلود و تجربه کنند. Metro: Last Light Redux یک ریمستر برای مترو: لست لایت به حساب می‌آید و دومین نسخه از مجموعه مترو است. ازاین‌رو اگر Metro 2033 را تجربه کرده‌اید، Last Light می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد.

این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های روگ‌لایک با المان‌های استراتژی هم می‌توانند بازی For the King را در جریان بازی‌های رایگان این هفته دانلود و تجربه کنند. با اضافه کردن بازی‌ها به فهرست بازی‌های خود، برای همیشه رایگان خواهند بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا دو بازی ذکر شده را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده