نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲

ادامه انتشار بازی ‌های بوردرلندز و سایر پروژه‌های گیرباکس توسط 2K

قرارداد جدید بین استودیو گیرباکس و گروه Embracer تاثیری روی بازی‌های آینده Borderlands و روابط این شرکت و 2K Games نخواهند داشت.

اخیرا در قراردادی به مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار استودیو Gearbox Entertainment تحت مالکیت Embracer Group درآمد و این موضوع ابهاماتی را درباره‌ی آینده مجموعه Borderlands و ارتباط آن با 2K Games مطرح کرد؛ ولی به‌نظر می‌رسد فعلا قرار نیست در این زمینه تغییراتی اتفاق بیفتد.

یک از اعضای 2K Games در مصاحبه‌ای که با IGN داشته دراینباره گفته است: «ما افتخار می‌کنیم که ناشر مجموعه Borderlands هستیم و همچنین برای همکاران‌مان در شرکت Gearbox که مسیر جدید و هیجان‌انگیزی را آغاز کرده‌اند خوشحال هستیم. ادغام این دو شرکت تاثیری روی روابط ما با Gearbox نخواهد داشت؛‌ درنتیجه همچنان ناشر آی‌پی Borderlands باقی خواهیم ماند و سایر پروژه‌هایی که در استودیو روی آن‌‌ها کار می‌کنیم تغییری نخواهند کرد.» سخنگوی 2K Games صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داده است: «مشتاقیم تا همکاری بلند‌مدت خود را با این تیم فوق‌العاده و بااستعداد ادامه بدهیم و خالق تجربه‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای مخاطبان در سرتاسر دنیا باشیم.»

جایگاه خوب Gearbox در بازار آمریکای شمالی Embracer Group را در موقعیت مناسبی قرار می‌دهد که می‌تواند منجر به همکاری‌های بیشتر در آینده شود. همچنین روابط قوی بین Gearbox و 2K Games و همچنین Take Two Interactive باعث می‌شود سایر پروژه‌ها و آثار Gearbox بازاریابی خوبی داشته باشند و در معرض دید قرار بگیرند.

Embracer Group اخیرا شرکت‌های بزرگی را خریداری کرده است که شامل Aspyr Media هم می‌شوند. گفته می‌شود Aspyr Media در حال‌حاضر روی یک پروژه‌ی بزرگ با بودجه‌ی ۷۰ میلیون دلار کار می‌کند. در اینباره شایعاتی مطرح شده است که این پروژه‌ی بزرگ در حقیقت نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Star Wars: Knights of the Republic است. ولی باید منتظر جزئیات بیشتری در این مورد باشیم.

نظر شما درباره‌ی آینده پروژه‌های 2K Games چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده