// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۶

عملکرد بسیار خوب سرویس EA Play

شرکت الکترونیک آرتز در گزارش مالی خود اعلام کرده که تعداد کاربران فعال سرویس EA Play نزدیک به ۱۳ میلیون نفر است.

از زمان راه‌اندازی سرویس EA Access تابه‌امروز، اتفاقات مختلفی برای این سرویس رخ داد که از میان آن‌ها می‌توان به تغییر نام این سرویس به EA Play یا ادغام آن با سرویس Xbox Game Pass Ultimate اشاره کرد. این در حالی است که به‌تازگی گزارش مالی اخیر شرکت الکترونیک آرتز منتشر شده و شاهد عملکرد خوب سرویس EA Play هستیم.

در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر سال مالی الکترونیک آرتز آمده است که تعداد بازیکنان فعال سرویس EA Play نزدیک به ۱۳ میلیون نفر است. دراین‌میان اشاره کنم که رقم ذکر شده مربوط‌به تمامی پلتفرم‌های بازی است و اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز دراین‌باره می‌گوید «ما همچنین در حال گسترش برتری خود در سرویس‌های اشتراکی هستیم. ترکیب خارق‌العاده EA Play ما با گیم‌ پس مایکروسافت سرعت رشد سرویس اشتراکی ما را افزایش داد و حال روی پلتفرم‌های استیم، اوریجین، پلی استیشن و ایکس باکس نزدیک به ۱۳ میلیون نفر بازیکن دارد. با افزایش تعداد کاربرانی که به ارزش سرویس‌های اشتراکی اهمیت می‌دهند و مقیاس ما روی پلتفرم‌های مختلف و محتویاتی که داریم، در حال ساخت تجاری بزرگ و قدرتمند از نظر سوددهی هستیم.»

تا پایان ماه نوامبر ۲۰۲۰، تعداد اعضای سرویس الکترونیک آرتز ۶.۵ میلیون نفر اعلام شده بود. حال همکاری با مایکروسافت و ترکیب EA Play با ایکس باکس گیم پس آلتیمیت سبب شده تا شاهد یک رشد تساعدی برای این سرویس باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده