// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۶

تاسیس شعبه جدید استودیو کوانتیک دریم؛ سازنده Heavy Rain و Detroit: Become Human

استودیو کوانتیک دریم، خالق بازی‌هایی چون بازی Heavy Rain، بازی Beyond: Two Souls و بازی Detroit: Become Human به‌تازگی گسترش پیدا کرد.

اکنون استودیو بازی‌سازی کوانتیک دریم که دیوید کیج را به‌عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان بازی‌های خود می‌شناسد، یک شعبه‌ی جدید هم در شهر مونتريال کشور کانادا تأسیس کرد. وظیفه‌ی کنترل تیم بازی‌سازی شعبه نیز برعهده‌ی یوهان کزو (Yohan Cazaux) خواهد بود؛ طراحی اصلی مراحل بازی Assassin’s Creed Valhalla که از چند هفته‌ی قبل به کوانتیک دریم پیوست. باتوجه‌به سابقه‌ی یوهان کزو عده‌ای از طرفداران تصور می‌کنند که دیوید کیج در بازی جدید خود قصد گسترش سیستم‌های گیم‌پلی نسبت به آثار گذشته را دارد. معمولا گیم‌پلی بازی‌های دیوید کیج صرفا مبتنی بر انتخاب‌های بازیکن و دکمه‌زنی هستند.

باکس آرت نسخه پلی استیشن 4 بازی دیترویت بیکام هیومن دیوید کیج

گیوم دِ فوندو-میر (Guillaume de Fondau-mière)، هم‌موسس شرکت کوانتیک دریم و مدیر شعبه جدید مونترآل می‌گوید: «به وجود آمدن این بخش جدید از شرکت، یک قدم مهم برای کوانتیک دریم است. پیاده‌سازی چند بازی آتی ما نیاز به استخدام گسترده‌ی بازی‌سازها دارد و در انتها باعث می‌شود در تک‌تک بخش‌ها، کوانتیک دریم کارمندان بیشتری داشته باشد. ما این‌گونه به شکل طبیعی و با در اختیار داشتن فضای لازم، تیم خود را بزرگ‌تر می‌کنیم. از قضا برای استخدام بازی‌ساز در این شعبه‌ی جدید هم به سراغ افراد بااستعداد و خوش‌سابقه‌ی ساکن در خود مونتریال می‌رویم. فکر می‌کنم در انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی، کوانتیک دریم بیش از ۵۰ نفر را به بازی‌سازهای فعلی خود بیافزاید».

مطابق گفته‌های یکی دیگر از اعضای کلیدی این شعبه جدید کوانتیک دریم، شرکت فرانسوی می‌خواهد در واحد کانادا به استخدام بازی‌سازهای کانادایی و آمریکایی بپردازد تا قدرت استودیوهای کوانتیک دریم در طراحی مراحل، برنامه‌نویسی و انیمیشن‌سازی افزایش یابد. کوانتیک دریم از این به بعد می‌خواهد روی چند بازی ویدیویی برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های نسل ۹ یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس کار کند.

دیوید کیج که بازی Beyond: Two Souls با نقش‌آفرینی الیوت پیج را مهم‌ترین اثر خود تا به امروز می‌داند، چند روز قبل گفت که طرفداران کوانتیک دریم باید در سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر اخبار بازی هیجان‌انگیزی باشند. به نظر می‌رسد که این شرکت فرانسوی می‌خواهد به کمک شعبه‌ی جدید، با سرعت بیشتر به تولید بازی‌های ویدیویی بپردازد.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده