نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

مقایسه گرافیکی نسخه اصلی و ریمستر سه‌گانه Mass Effect در تصاویر جدید

به‌لطف تصاویر منتشر شده از مقایسه گرافیکی نسخه اصلی و ریمستر شده سه‌گانه Mass Effect، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده توجه زیادی روی بهبود جنبه‌های بصری ساخته خود کرده است.

پس از شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوان بالاخره حدود سه ماه پیش بود که استودیوی بایوور و الکترونیک آرتز به‌صورت رسمی کار روی ریمستر سه‌گانه Mass Effect را رسانه‌ای کردند. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید این ریمستر که در قالب Mass Effect: Legendary Edition در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ (چهارده می) روانه بازار می‌شود، با تمرکز روی بهبود جنبه‌‌های بصری، به‌دنبال یک تجربه جدیدی از سه‌گانه اصلی مس افکت است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تصاویر جدیدی از مقایسه گرافیکی نسخه اصلی بازی Mass Effect و ریسمتر آن منتشر شده که با نگاهی به آن‌ها به‌نظر می‌رسد تیم سازنده توانسته به هدف خود برسد. به‌عنوان مثال در دو تصویر اول که مربوط‌به بازی Mass Effect 1 است شما کاملا متوجه تغییرات و بهبودهایی که در نورپردازی و طراحی محیط و وسایل شده است، می‌شوید. این تغییرات احتمالا باعث خواهد شد تا بسیاری از افراد که تمایلی به تجربه نسخه اول مس افکت را نداشته‌اند نیز به انجام بازی ترغیب شوند.

بخشی از محیط نسخه اصلی بازی Mass Effect 1

محیط پر جزییات از نسخه ریمستر بازی Mass Effect 1

البته خوشبختانه به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر توجه به بهبود جزییات محیط‌های بازی، استودیوی بایوور کاراکترهای این سه‌گانه را نیز بازطراحی کرده است. در دو تصویر پایین شاهد این خواهید بود که کاراکتر شناخته شده Thane در بازی Mass Effect 2 در نسخه ریمستر شده با جزییات زیادی نسبت به نسخه اصلی آن طراحی شده است.

کاراکتر Thane در نسخه اصلی بازی Mass Effect 2

کاراکتر Thane در نسخه ریمستر شده بازی Mass Effect 2

حال باید منتظر ماند و دید آیا تیم سازنده گیم‌پلی و تجربه نهایی بازی را نیز بهبود بخشیده یا تمرکز اصلی تنها روی جنبه‌‌های ظاهری بازی خلاصه شده است؟ اگر شما هم از طرفداران دنیای بازی مس افکت هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Mass Effect: Legendary Edition را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده