// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۹

افزایش امکان عرضه نسخه پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 2

یک اینسایدر که تا امروز چند پیش‌بینی بزرگ و کاملا درست ویدیوگیمی داشته، به‌تازگی اعلام کرد که مدتی قبل فهمید استودیو ناتی داگ مشغول کار روی پچ پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 2 است.

کاربر Navtra در فروم ResetEra رکورد بسیار خوبی در پیش‌بینی اخبار بازی مهم داشته است. به همین خاطر دیگر بسیاری از افراد دیگر حاضر در فروم ResetEra باور دارند که او با منابع گوناگونی در صنعت ویدیوگیم ارتباط دارد و لیکر (افشاکننده‌ی اطلاعات و اخبار) قابل اطمینانی به حساب می‌آید. به‌تازگی یک نفر از او پرسید که آیا باید همین حالا مشغول تجربه بازی The Last of Us Part 2 بشود یا بهتر است که کمی بیشتر صبر کند؟ Navtra پاسخ داد: «می‌دانم که مدتی قبل ناتی‌داگ مشغول کار روی به‌روزرسانه نسخه نسل ۹ بازی بود. اما نمی‌دانم که آیا اعضای استودیو همچنان مشغول کار روی نسخه پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 2 هستند و اگر این‌طور است، چه زمانی آن را عرضه می‌کنند. من متعجب می‌شوم اگر نسخه نسل ۹ بازی با یک به‌روزرسانی از راه نرسد».

باتوجه‌به این صحبت‌ها و سابقه‌ی خوب Navtra در اعلام زودتر از موعد اخبار بازی، بیشتر به عرضه نسخه ۹ نسل بازی The Last of Us Part 2 در آینده‌ی نزدیک امیدوار می‌شویم. اکنون اگر روی کنسول پلی استیشن 5 هم مشغول تجربه‌ی بازی The Last of Us Part II ناتی داگ شوید، در حقیقت صرفا نسخه‌ی پلی استیشن 4 پرو این اثر برنده‌ی ۲۶۵ جایزه‌ی «بازی برتر سال» را روی کنسول نسل ۹ سونی اجرا می‌کنید. پس اگر واقعا یک به‌روزرسانی از راه برسد که مثلا بازی را همزمان با رزولوشن 4K و فریم‌ریت 60 اجرا می‌کند، قطعا طرفداران خوشحال می‌شوند. تازه شاید نسخه نسل ۹ بتواند ری تریسینگ را هم ولو به شکل حداقلی به بازی The Last of Us Part 2 بیافزاید.

الی با بازی اشلی جانسون در حال نشانه گرفتن تفنگ به سمت دشمن در محیط بیمارستان بازی The Last of Us 2 به کارگردانی نیل دراکمن

پیش از برگزاری رویداد پلی استیشن 5 در ماه ژوئن سال ۲۰۲۰، کاربر Navtra دقیقا گفته بود که سونی در این مراسم به نمایش یک بازی Ratchet & Clank جدید، اسپین-آف مجموعه بازی LittleBigPlanet، بازی Gran Turismo 7، بازی Horizon Forbidden West، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و بازی Demon’s Souls می‌پردازد. تک‌تک این پیش‌بینی‌ها هم با معرفی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و بازی Sackboy: A Big Adventure درست از آب درآمدند. تازه Navtra پیش از آن که بازی فاینال فانتزی 16 حتی معرفی بشود، در فروم ResetEra گفت که اثر مورد بحث به‌نوعی در انحصار پلی استیشن 5 سونی قرار دارد. این پیش‌بینی نیز کاملا درست بوده است.

مدتی قبل یک خرده‌فروشی هم باعث شد که مخاطبان بفهمند احتمالا نسخه نسل ۹ بازی The Last of Us Part II به‌زودی از راه می‌رسد. حالا باید صبر کرد و دید که ناتی داگ چه زمانی اطلاعاتی تازه در این رابطه را تقدیم مخاطبان می‌کند. تازه گیمرها همچنان منتظر بخش آنلاین بازی The Last of Us Part II هم هستند که ناتی داگ گفته بود ماه‌ها بعد از عرضه‌ی بازی اصلی منتشر می‌شود. چرا که بزرگ‌ترین مولتی‌پلیر ساخته‌شده توسط این استودیو تا به امروز است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده