// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۹

اشاره به قابلیت های نسخه نسل ۹ بازی Control Ultimate Edition در تیزر جدید

بازی Control Ultimate Edition با پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم برثانیه، رزولوشن 4K و ری تریسینگ به اشکال مختلف قابلیت اجرا روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت و پلی استیشن 5 سونی را دارد.

اگر قصد تجربه‌ی نسخه‌ی نسل ۹ بازی Control استودیو رمدی را دارید، باید بازی Control Ultimate Edition را خریداری کنید. چرا که با داشتن بازی Control حتی روی کنسول‌های نسل ۹ هم صرفا نسخه‌ی نسل ۸ را اجرا می‌کنید. البته بازی Control Ultimate Edition شامل بسته‌های الحاقی کنترل می‌شود و دیگر با خرید آن نیازی به خرید جداگانه‌ی DLCهای داستانی بزرگ بازی یعنی The Foundation و AWE هم وجود ندارد. همچنین کسانی که به تجربه‌ی نسخه‌ی نسل ۸ بازی Control Ultimate Edition بپردازند، توانایی انتقال فایل‌های Save خود به کنسول نسل ۹ را دارند و محتاج خریداری دوباره‌ی بازی Control Ultimate Edition نیستند. اما حالا بهتر از قبل می‌دانیم که دقیقا نسخه‌های نسل ۹ بازی Control Ultimate Edition از چه قابلیت‌هایی برخوردار هستند.

اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس هستید، نیازی به خرید بازی Control Ultimate Edition ندارید و آن را به رایگان روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دریافت می‌کنید

بازی Control Ultimate Edition روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به شما اجازه‌ی انتخاب بین حالت Performance (اجرا به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه بدون پشتیبانی از ری تریسینگ) و حالت گرافیکی (اجرا به‌صورت ۳۰ فریم بر ثانیه با پشتیبانی از ری تریسینگ) را می‌دهد. ولی ایکس باکس سری اس موقع اجرای بازی Control توانایی پشتیبانی از ری ترسینگ را ندارد. پس بازی عملا روی این دستگاه به شما انتخابی نمی‌دهد و فقط با همان حالت Performance اجرا می‌شود.

استودیو رمدی اعلام کرد که حالت دیگری به هیچ‌کدام از نسخه‌های بازی اضافه نمی‌شود. در حقیقت گیمرها نباید منتظر باشند که مثلا رمدی با یک به‌روزرسانی، قابلیت اجرا به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه با پشتیبانی از ری تریسینگ را هم به بازی Control Ultimate Edition بیافزاید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده