نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۶

اعلام تاریخ انتشار بازی Biomutant برای پی سی، PS4 و ایکس باکس وان

حساب رسمی بازی بیوموتنت در توییتر بعد از گذشت سه سال از زمان معرفی این بازی اقدام به اعلام زمان انتشار آن روی پلتفرم‌های مختلف کرده است.

استودیوی Experiment 101 بعد از تأخیرهای پیاپی بالاخره یک تاریخ انتشار مشخص را برای بازی Biomutant تعیین کرده است. این بازی اکشن و نقش آفرینی قرار است در تاریخ ۲۵ ماه می ۲۰۲۱ (چهارم خردادماه ۹۹) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شود. در پیام جدیدی که از طریق اکانت رسمی توسعه دهندگان این بازی در توییتر منتشر شده، به نسخه نینتندو سوییچ Biomutant اشاره‌ای نشده است. در واقع هنوز مشخص نیست که این پلتفرم اصلاً این بازی را دریافت خواهد کرد یا خیر.

البته این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز منتشر خواهد شد. استفان لونگ کوویست، تهیه‌کننده بازی در یکی از مصاحبه‌‌های خود این موضوع را تأیید کرده اما هنوز مشخص نیست که آیا نسخه ارتقاء یافته آن برای کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد یا اینکه تنها به قابلیت backwards compatibility بسنده می‌شود.

Biomutant اولین بار در گیمزکام ۲۰۱۷ معرفی شد. این بازی سبک نقش آفرینی، افسانه‌ای و مبارزه‌ای طراحی شده و در یک دنیای جهان باز و پساآخرالزمانی جریان دارد. بازیکنان در جریان این بازی تلاش می‌کنند تا با متحد کردن قبایل مختلف، به نجات درخت زندگی (Tree-of-Life) بپردازند. گیم پلی این بازی ترکیبی از شوتر سوم شخص و مبارزات نزدیک و تن به تن است که در برابر موجودات جهش یافته دنیای بازی صورت می‌گیرد.

نمایی از گیم پلی بازی Biomutant

بازیکنان هم می‌توانند کاراکتر خود را با جهش‌های ژنتیکی و قطعات بیومکانیکی تجهیز کرده و به شیوه‌های مختلفی در دنیای آن ماجراجویی کنند. استودیو Experiment 101 وظیفه ساخت این بازی را بر عهده دارد و شرکت THQ Nordic ناشر این بازی مورد انتظار است. اخیراً و در جریان افتتاحیه گیمزکام 2020 نیز تریلر جدیدی از این بازی به نمایش گذاشته شد که شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به آن نگاهی داشته باشید.

لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Biomutant را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده