// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸

استقبال عالی کاربران از نسخه رایگان بازی Star Wars: Battlefront 2 در فروشگاه اپیک

حساب کاربری توییتر EA Star Wars اعلام کرده که بیش از ۱۹ میلیون بازیکن در جریان رایگان بودن Star Wars Battlefront 2 در فروشگاه اپیک گیمز آن را دریافت کرده‌اند.

هفته گذشته بود که بازی Star Wars Battlefront 2 در جریان بازی‌های رایگان هفتگی فروشگاه اپیک گیمز، به رایگان در اختیار کاربران قرار داده شد. حال پس از گذشته یک هفته و باوجود بازخوردها و حاشیه‌هایی که برای این بازی در زمان عرضه و پس از آن رخ داده بود، شاهد آمار و ارقام جالبی هستیم.

حساب کاربری توییتر EA Star Wars با انتشار یک توییت اعلام کرده که در جریان رایگان بودن بازی روی فروشگاه اپیک گیمز، بیش از ۱۹ میلیون کاربر آن را دریافت کرده‌اند. در ادامه الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر بازی Star Wars Battlefront 2 از کاربران بابت این پشتیبانی خوب خود، حتی پس از عرضه آخرین محتوای بازی قدردانی کرده است.

تابه‌امروز بازی‌های دیگری هم توانسته‌اند در جریان رایگان شدن خود در فروشگاه اپیک گیمز، کاربران متعددی را به خود جذب کنند. در سال گذشته بود که بازی GTA V رایگان شد و به قدری درخواست بالا بود که سرورهای فروشگاه اپیک گیمز دچار مشکل شدند. بااین‌حال هیچ‌وقت آمار تعداد بازیکنانی که آن را به رایگان دریافت کرده‌اند، منتشر نشد. همچنین در تابستان امسال هم بیش از ۱۰ میلیون بازیکن، بازی Remnant: From the Ashes را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کرده بودند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده