// دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

دماسنج: از فوتبال در فورتنایت تا حکایت تغییر قیمت ایکس باکس لایو گلد

در قسمت هشتم دماسنج، حاشیه‌های تغییر ایکس باکس لایو گلد را مروری کرده‌ایم و از تاریخ عرضه رزیدنت ایول 8 گفته‌ایم که با خبر انتشار دمو روی پلی استیشن 5 همراه بود.

این هفته هم سه تا خبر مهم از مایکروسافت و دو بازی محبوب داشتیم. اپیک گیمز همچنان در حال بزرگ‌تر کردن دنیای بازی فورتنایت است. در فصل‌های گذشته از برگزاری کنسرت بگیرید تا حضور شخصیت‌های محبوب مانند مستر چیف و کریتوس، اپیک گیمز هنوز هم به خوبی توانسته با محتوای جدید مانع تکراری شدن دنیای فورتنایت شود. در جدیدترین خبر این‌بار چندی از تیم‌های فوتبال در همکاری با اپیک گیمز لباس تیم‌های خود را به بازی فورتنایت آورده‌اند.

اما یکی از عجیب‌ترین اخبار این هفته اعلام مایکروسافت با تغییر قیمت ایکس باکس لایو گلد بود، سرویسی که در چند سال گذشته پیشرفت چندانی نکرده و با ظهور ایکس باکس گیم پس آلتیمیت به‌نظر می‌رسید مایکروسافت قصد کنار گذاشتن این خدمات آنلاین را داشته باشد. خبر تغییر قیمت ایکس باکس لایو گلد اعتراض شدید دارندگان ایکس باکس را در پی داشت. به همین دلیل مایکروسافت به سرعت با بازگشت شیوه‌ی قیمت‌گذاری به گذشته، از امکان تجربه بازی‌های free-to-play بدون نیاز به ایکس باکس لایو گلد خبر داد.

اما آخرین خبر دماسنج هشتم اعلام تاریخ عرضه رزیدنت ایول ویلج یا همان رزیدنت ایول 8 بود. کپ‌کام همینطور دموی بازی Resident Evil Village را روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار داده است. با دماسنج هشتم و نگاه طنز زومجی به اخبار داغ هفته همراه باشید.

تماشا در یوتیوب

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده