// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۸

انتشار زود هنگام بازی The Witcher 3: Wild Hunt در امارات متحده عربی

بازی The Witcher 3: Wild Hunt، چیزی حدود ۹ روز زودتر از تاریخ عرضه‌ی رسمی در کشور امارات متحده به فروش می‌رسد. در تصاویر منتشر شده تنها نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به چشم ‌می‌آید. درپی اعلام این خبر پشتیبانی توئیچ توضیحاتی را در رابطه با استریم زودهنگام بازی داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همواره شاهد عرضه‌ی زودهنگام بازی‌ها در کشور‌های مختلف هستیم. این بار نیز قرعه به نام امارات متحده عربی افتاده است. البته این اولین بار نیست که باز‌ی‌‌ای در این کشور زودتر از تاریخ اعلام شده فروخته می‌شود. سال گذشته نیز گزارش‌هایی مبنی بر عرضه‌ی زودهنگام بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes منتشر شده بود.

اکنون در تالار گفتگوی رسمی سی‌دی پراجکت رد، یکی از کاربران تصاویر مربوط به نسخه‌ی فیزیکی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی The Witcher 3: Wild Hunt را در کشور امارات به اشتراک گذاشته است. با توجه به نوشته‌های عربی و ریجن بازی می‌توان صحیح بودن این تصاویر را تایید کرد.

توئیچ نیز در رابطه با قوانین استریم سرویس خود توئیتی را ارسال کرده است:

بازی The Witcher 3: Wild Hunt قبل از تاریخ ۲۹ اردیبهشت (۹ می ۲۰۱۵) برای استریم در دسترس نخواهد بود. استریم قبل از تاریخ مذکور شامل قوانین DMCA (قوانین کپی‌رایت دیجیتال) می‌شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم در زمان گشت‌ و گذار در اینترنت بیشتر مراقب باشید زیرا با توجه به انتشار زودهنگام این بازی طبیعی است که نکات مخفی مختلفی از The Witcher 3: Wild Hunt در فضای اینترنت منتشر شود.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده