نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

گردهمایی صداپیشگان بازی های Metal Gear Solid

دیوید هایتر در تویتر خود به گردهمایی صداپیشگان مجموعه‌ی Metal Gear Solid با تماس تصویری در Zoom اشاره کرده است.

طرفداران بازی‌های Metal Gear Solid برای مدت زمانی طولانی است که از آینده‌ی این مجموعه خبر خاصی ندارند؛ و به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها این شرایط تغییری بکند. ولی هر چندوقت یکبار خبر از اتفاقات کوچکی می‌رسد که تاحدی باعث خوشحالی مخاطبان می‌شود. به‌نظر می‌رسد یکی از این اتفاقات خوب قرار است به‌زودی برای مجموعه‌ی Metal Gear Solid اتفاق بیافتد.

دیوید هایتر (David Hayter) صداپیشه‌ی شخصیت Solid Snake (و گاها Big Boss) است؛ که در تمام بازی‌های مجموعه Metal Gear Solid بجز نسخه‌ی پنجم، این نقش را ایفا کرده است. دیوید هایتر اخیرا در اکانت تویتر خود به این موضوع اشاره کرده است که احتمال دارد به‌زودی صداپیشگان مجموعه‌ی Metal Gear Solid یک جلسه‌ی گردهمایی را در Zoom برگزار کنند. این گردهمایی شامل بازیگران شاخصی است که نقش‌های اصلی را در بازی‌های Metal Gear برعهده داشته‌اند. ازجمله این بازیگران می‌توان به دبی می وست، رابین اتکین داونز، کریستوفر رندالف، لوری الن و بسیاری دیگر اشاره کرد.

باتوجه‌به ماهیت جلسات از این دست، بهتر است طرفداران مجموعه انتظارات خود را بیش از حد بالا نبرند. بدون شک تماشای گفتگوی بازیگران مجموعه‌ با یکدیگر در این گردهمایی خوشایند خواهد بود؛ ولی بعید است در این جلسه خبری مهم به‌صورت رسمی اعلام بشود. به‌نظر می‌رسد اگر خبر مهمی وجود داشته باشد کونامی راه‌های بهتری برای اعلام رسمی آن درنظر داشته باشد.

هایتر در تویتر گفته است جزئیات این گردهمایی به‌زودی اعلام می‌شود. این تویت در ادامه آمده است:

«ببینید اخیرا با چه کسانی صحبت کرده‌ام. یک گردهمایی فوق‌العاده با صداپیشگان Metal Gear Solid تا دنیایتان زیر و رو شود.

جزئیات به‌زودی منتشر می‌شود.»

نظر شما درباره‌ی گرهمایی صداپیشگان مجموعه‌ی Metal Gear Solid چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده