// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۷

انتشار دو بازی بسیار بزرگ انحصاری برای ایکس باکس در سال ۲۰۲۱

اخبار جدید نشان می‌دهد که در طول سال ۲۰۲۱ قرار است دو بازی انحصاری بزرگ دیگر که هنوز معرفی نشده‌اند، برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه شوند.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، جز کُردِن از وب‌سایت ویندوز سنترال به‌تازگی گفته که حداقل دو بازی بزرگ برای پلتفرم‌های ایکس باکس در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهند شد که هنوز معرفی نشده‌اند. او عنوان می‌کند: «حداقل درباره‌ی دو بازی جدید خبر دارم. آن‌ها بازی‌های بزرگی هستند که در فهرست آثار سال ۲۰۲۱ ایکس باکس به چشم نمی‌خورند.»

برخی طرفداران احتمال می‌دهند که یکی از این بازی‌ها ممکن است بازی ریسینگ Forza Horizon 5 باشد. فورزا هورایزن 5 دنباله‌ای برای Forza Horizon 4 است که توسط استودیوی پلی‌گراند گیمز توسعه داده شد و مایکروسافت نیز آن را برای پی سی و ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۸ عرضه کرد. بازی دوم ممکن است Wolfenstein 3 باشد که قرار است آخرین قسمت از مجموعه‌ی سه‌گانه و ریبوت‌شده‌ی وولفنشتاین باشد. این بازی نیز توسط استودیوی ماشین گیمز و بتسدا در دست ساخت است.بازی‌های استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس

Xbox Game Studios قرار است در سال ۲۰۲۱ دو بازی Halo Infinite و Psychonauts 2 را منتشر کند. علاوه‌براین‌ها، تاریخ انتشار خیلی از بازی‌هایی که قرار است در آینده برای پلتفرم‌های ایکس باکس منتشر شوند، هنوز اعلام نشده است؛ از جمله Age of Empires IV ،As Dust Falls ،Everwild ،Fable 4 ،Hellblade 2 ،Forza Motorsport 8 ،Perfect Dark ،Project Mara ،State of Decay 3 و چند بازی دیگر از بتسدا و زیرمجموعه‌های آن.

علاوه‌براین، دیو مورگان، کارگردان داستانی در مجموعه‌ی ایکس باکس در پروفایل لینکدین خود فاش کرده که یک بازی جدید AAA بزرگ و جهان باز درحال‌حاضر در دست توسعه است. او در این خصوص اضافه می‌کند: «به‌عنوان کارگردان داستانی در تیم ناشران استودیوهای ایکس باکس، بر تمام جنبه‌های داستانی بازی‌های مختلفی که توسط استودیوهای فرست پارتی برای ایکس باکس ساخته می‌شوند، نظارت می‌کنم. یکی از موارد اخیر بازی تحسین‌شده‌ی Microsoft Flight Simulator است؛ بازی‌های هیجان‌انگیز و AAA دیگری نیز وجود دارند که هنوز معرفی نشده‌اند.»

نمایش لوگو ایکس باکس درکنار کنترلرهای ایکس باکس

یکی دیگر از پروژه‌هایی که در فضای آنلاین به آن اشاره شده، ریبوت بازی پرفکت دارک توسط استودیوی Initiative است. این بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی رونمایی شد. همچنین استودیوی Compulsion Games نیز که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس خریداری شد، در حال کار روی یک بازی تازه است. 

آن‌ها چند وقت پیش در وب‌سایت لینکدین به‌دنبال استخدام یک نویسنده‌ی جدید بودند. در آگهی استخدامی آمده: «ما علاقه داریم تا روی تم‌های داستانی دردسرساز و چالش‌برانگیز کار کنیم. در تلاش هستیم تا شخصیت‌هایی برای بازی‌مان خلق کنیم که مانند یک انسان واقعی دارای خلاهای شخصیتی باشند. ما تاریکی را با کمدی تلفیق می‌کنیم. داستان‌نویسی برای بازی‌های ما کاری دشوار است.»

باید منتظر ماند و دید که پس از مالکیت تاریخی مایکروسافت بر زنیمکس، بتسدا و تمام زیرمجموعه‌های آن در سال ۲۰۲۰، چه بازی‌هایی قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس باکس منتشر شوند که هنوز معرفی نشده‌اند.

حال نوبت شما کاربران زومجی است که گمانه‌زنی‌های خود را در خصوص این دو بازی جدید و معرفی‌نشده با ما به اشتراک بگذارید.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده