نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۶

مدت زمان بخش داستانی Sherlock Holmes: Chapter One حدود ۱۵ ساعت است

استودیوی فراگویرز، ناشر و خالق بازی Sherlock Holmes: Chapter One به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده که در آن به سوال طرفداران پاسخ داده است.

چنانچه از علاقه‌مندان به آثر ژانر کارآگاهی باشید، قطعا نام یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این حوزه یعنی شرلوک را شنیده‌اید؛ فردی که با روش‌های خاص خود در حل کردن معماها و پرونده‌های پیچیده و مرموز تبحر خاصی دارد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان این موضوع هستید که استودیوی فراگویرز (Frogwares) مدتی است که در حال کار روی تولید و انتشار یک بازی جدید براساس این کاراکتر جذاب است. بازی Sherlock Holmes: Chapter One این‌بار قرار است به روزهای جوانی شرلوک و زمانیکه هنوز شهرت زیادی برای خود دست‌وپا نکرده بود، بپردازد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش این استودیوی مستقل اوکراینی با انتشار ویدیویی به‌منظور پاسخ به تعدای از پرسش‌های‌ طرفداران، اطلاعات زیادی از ساخته جدید خود را در اختیار مخاطبان قرار داد. 

در این ویدیو استودیوی فراگویرز درکنار ارایه اطلاعات و جزییاتی درخصوص مکانیزم‌ها و گیم‌پلی بازی، اشاره‌ای به مدت زمان آن نیز کرده است. براساس اطلاعات رسمی موجود کاربران جهت اتمام بخش داستان بازی بین ۱۲ تا ۱۵ ساعت زمان لازم دارند. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

البته باید توجه داشته باشید که در بازی Sherlock Holmes: Chapter One بالغ‌بر سی مأموریت جانبی نیز طراحی شده است. از آنجایی که تعدادی از آن‌ها به بزرگی داستان اصلی خواهد بود، درصورتیکه این مأموریت‌ها توسط کاربران انجام شوند، مدت زمان کلی گیم‌پلی بازی به حدود چهل تا پنجاه ساعت افزایش خواهد یافت. خوشبختانه گیمرها پس از اتمام داستان اصلی بازی نیز می‌توانند به‌صورت آزادانه در جهان بازی گشت‌وگذار کنند.

برای انجام تمام مأموریت‌های جانبی و اصلی به حدود پنجاه ساعت زمان لازم است

نکته مهم دیگری که تیم سازنده در بازی تدارک دیده، قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر بازی است. بر این اساس افراد می‌توانند برای دستیابی به محیط‌های بسته و سری و همچنین کسب اعتماد سایرین لباس‌ و ظاهر خود را تغییر دهند.

باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Sherlock Holmes: Chapter One قرار است اواخر سال میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم، پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

اگر شما هم به آثار کارآگاهی مخصوصا کاراکتر شرلوک هولمز علاقه‌مند هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده