// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

فورتنایت ۲۰ میلیون دلار جایزه در مسابقات سال ۲۰۲۱ خود اهدا ‌می‌کند

به برندگان مسابقات قهرمانی Fortnite در سال ۲۰۲۱ قرار است جمعا ۲۰ میلیون دلار اهدا شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مسابقات قهرمانی Fortnite (یا همان FNCS) که درواقع مجموعه‌ی مسابقات رقابتی این بازی به شمار می‌رود، قرار است در سال ۲۰۲۱ جمعا رقم قابل‌توجه ۲۰ میلیون دلار را به برندگان آن اهدا کند. بازیکنان در مسابقات بین پلتفرمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و هرهفته تعدادی افراد صلاحیت شرکت در دور بعد را به‌دست می‌آورند. همچنین مراحل نیمه‌نهایی و فینال در دو آخر هفته‌ی جدا برگزار می‌شوند تا بازیکنان بتوانند بین دو مرحله کمی استراحت کنند. برندگان سه‌هفته‌ی اول سال ۲۰۲۱ قرار است در سه‌هفته‌ی اول ماه فوریه مشخص شوند. مرحله‌ی نیمه‌نهایی آن در هفته‌ی اول ماه مارس و فینال نیز در هفته‌ی دوم مارس برگزار خواهد شد.

پوشش رسانه‌ای این مسابقات قرار است برای اولین‌بار در چند زبان مختلف از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی انجام شود. همچنین تغییراتی در گیم‌پلی فصل کنونی فورتنایت انجام شده که شامل حذف برخی آیتم‌های Traversal می‌شوند (آیتم‌هایی که به بازیکن اجازه می‌دهد هنگام انجام Emoteها در بازی حرکت نیز بکند). این تغییرات به‌خاطر کم‌کردن اثر حرکاتی که در گرفتن Rift Fishها و استفاده از نارنجک‌های Shockwave توسط بازیکنان انجام می‌شود، در بازی اعمال شده است. علاوه‌بر این‌، آسانسورها (Elevators) و IO Guardها نیز در بازی غیرفعال شده‌اند. IO Guardها درواقع همان دشمنانی هستند که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و به‌سرعت می‌توانند موقعیت بازیکن را لو دهند و به همین دلیل، در مبارزات بازیکنان واقعی دربرابر یکدیگر اختلال ایجاد می‌کنند.

مسابقات FNCS علاوه‌بر رقابت تیم‌های سه‌نفره با یکدیگر، شامل جام قهرمانی رقابت‌های تک‌نفره نیز می‌شود که شنبه‌ها برگزار خواهد شد و در آن به برندگان جوایز نقدی اهدا می‌شود. همچنین جام‌های دیگری شامل حالت‌های سه‌نفره و حالت محدودیت زمانی (LTM) نیز با اهدای جوایز قرار است درکنار حالت‌های اصلی برگزار شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده