نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

ویژگی‌های کنترلر دوال‌ سنس در گیم پلی Kena: Bridge of Spirits نقش مهمی دارد

یکی از اعضای تیم سازنده بازی Kena: Bridge of Spirits در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد ویژگی‌های تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس به‌خصوص در بخش مبارزات بازی نقش مهمی خواهند داشت.

در جریان رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن 5 بود که به‌صورت رسمی از یک بازی کاملا جدید تحت عنوان Kena: Bridge of Spirits رونمایی شد. این بازی اکشن ماجراجویی درواقع داستان شخصی به‌نام کنا (Kena) را روایت می‌کند که قرار است به‌کمک قدرت جادویی خود انسان‌های فوت‌شده را از دنیای فیزیکی به عالم ارواح ببرد.

از آنجایی که یکی از پلتفرم‌های هدف Kena: Bridge of Spirits کنسول پلی استیشن 5 است، نگرانی‌ها و ابهامات زیادی درخصوص پشتیبانی یا عدم پشتیبانی این بازی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنترلر دوال‌سنس وجود داشت . حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از سران استودیوی Ember Lab که وظیفه ساخت این بازی را برعهده دارد با تایید پشتیبانی از ویژگی‌های تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی، انتظار و هیجان طرفداران برای تجربه این بازی را بیش‌از پیش کرد.

مایک گریر، یکی از بنیان‌گذاران Ember Lab، در مصاحبه اخیر خود با مجله رسمی پلی استیشن، از عملکرد کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن 5 در بازی Kena: Bridge of Spirits مخصوصا در بخش‌های مبارزات آن اطلاعات جالبی ارایه داد. براساس اطلاعات دردسترس و ادعای گریر، تیم سازنده در تلاش است تا با استفاده از قابلیت بازخورد لمسی، گیمرها مبارزات واقعی‌تر و سرزنده‌تری را در طول بازی تجربه کنند. 

تصاویری از شخصیت اصلی و دشمنان بازی Kena: Bridge of Spirits

گریر باوجود اینکه توضیحات زیادی درخصوص عملکرد قابلیت بازخورد لمسی دوال سنس در بازی ارایه نداد، اما اعلام کرد که به‌لطف ویژگی تریگرهای تطبیقی، کاربر می‌تواند با اعمال تغییر در مقاومت خود، قدرت و دقت چوب‌دستی Kena را نیز کنترل کند.

«در تریگر سمت راست مقاومت کمی وجود دارد که با کشیدن کامل آن شدتش نیز به‌حد خود می‌رسد. زمانیکه در بازی ریسمان سلاح خود را می‌کشید، قدرت و دقت چوب‌دستی شما نیز بیشتر می‌شود که این امر باعث می‌شود مقاومت تریگرها به‌نحوی تغییر کنند که کشیدگی واقعی آن به شما القا شود.»

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Kena: Bridge of Spirits قرار است به‌زودی برای کاربران پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد. 

اگر شما هم به این نوع از بازی‌های ویدیویی علاقه‌ دارید و منتظر تجربه Kena: Bridge of Spirits هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده